2011. november 15., kedd

19.rész

Egy órát adtam neki, és sejtettem, hogy valamilyen módon hallok majd róla. Vagy azért, mert elkapta valaki, vagy azért, mert baja esett. Más lehetőség még csak eszembe sem jutott. Azonban mikor már két órája ültem még mindig ugyanott, kicsit kezdtem furcsálni a dolgot. A telefonomra pillantottam, ami már délután 3 órát mutatott. Be kell valljam, egy félelmetes érzés futott át a testemen. Úgy érzetem, mintha valami szörnyűség történt volna. Ennek a gondolatnak az előfutáraként hirtelen megszólalt a telefonom. GD nevét pillantottam meg, s akkor elkönyveltem, hogy jó híreket biztos nem kapok. Mély levegőt vettem, majd felvettem. Meg sem várta, hogy beleszóljak, már rögtön el is kezdte hadarni a mondandóját.
-Könyörgöm, bocsáss meg nekem! Én annyira sajnálom. Tudom, hogy nem lett volna szabad és véletlen volt. Soha nem bocsátom meg magamnak, ha miattam az történik, amire gondolok. - darálta le egy szuszra.
-Hey! Nyugalom! Levegőt azért vegyél! Mi történt? Mi a fenét hordasz itt össze? Egy árva szót sem értek.
-Elárultam Tinának, hogy hol van Daniel.
Nem tudtam, mit reagálni. A telefon kiesett a kezemből. Lefagytam. Valahogy tudtam a forgatókönyvet. Azonnal a kocsikulcsom után kaptam és már rohantam is.

***

GD idegesen tette le a telefont. Sejtette, hogy én is egyenesen Hyun Joong házához rohanok. Abban a pillanatban nyitott be a szobába T.O.P, aki rögtön felismerte GD arckifejezésén az aggodalmat.
-Nagyon fontos lehet, ha ennyire ki vagy miatta. - vágta le magát kényelmesen a kanapéra.
-Mi? Ki? - kérdezte GD értetlenül.
-A csaj, aki ennyire kikészít, tud valamit.
-Nem erről van szó. - sóhajtott. - T.O.P.....ma este vége lesz.
-Ne kezd a drámát! Minek lenne vége?
-Harcolni fognak, és nem egymás mellett, hanem egymás ellen. Egyenesen a halálba indulnak. Megölik egymást.
-Tulajdonképpen most kikről is beszélünk? - hajolt előre T.O.P.
-Tina és Rien.
-Hogy mi?
-Sajnálom. Korábban el kellett volna mondanom, hogy megtudjuk előzni ezt az egészet. - hajtotta le a fejét GD.
-Hogy juthattunk idáig? - ordított vele T.O.P. - Mégis mi a fenét képzeltél? Hol vannak?
-Hyun Joong házában.
-Hogy kerül a képbe Hyun Joong?
-Együtt van Riennel.
T.O.P teste megfeszült, és méreg árasztotta el.
-Ez még nem lehet az utolsó harc. - fordult el és az ajtó felé indult.
-Rien bármit megtesz az öccse életéért. - jegyezte meg halkan GD.
-Van testvére? - torpant meg T.O.P.
-Van.
-Szedd össze a többieket! Hyun Joong házához megyünk.
-Mit akarsz tenni?
-Nem engedem, hogy ezt a játékot nélkülem játsszák le.

***

Furcsának találtam, hogy senki sem állt a ház előtt őrként. Így olyan volt a hangulat, mintha valaki megelőzött volna. Hyun Joong háza csodálatos volt. Valahogy az elmúlt években többször csodálhattam kívülről, mint belülről, de ezt egyáltalán nem bántam. Ámulatba ejtő látvány volt, mikor a felkelő nap első sugarai megcsillantak a nappali üvegajtóin. Belülről ez még szebb lehetett. Végignézni egy kényelmes fotelből, ahogy Szöul reggeli fényárban úszik. Sok mindent megadnék érte. Azonban most korántsem így festett a ház. Az éjszaka egy teljesen más arculatot adott az épületnek. Az ablakokon kiszűrődő halvány fény olyan érzést keltett az emberben, mintha a ház éppen a végítéletét hallgatná és készülne az elmúlásra. A két méter magas vaskerítés nappal remekmű volt, s most mint börtönrács zárta körbe a házat. De a kapuja nyitva volt. Nem tudtam, hogy habozzak és gondoljak ki egy tervet vagy csak szimplán tegyem, amit a szívem diktál. Tudtam, hogy odabent újra ölni fogok. Undorodtam magamtól, de nem volt más választásom. Gyors léptekkel indultam meg a ház felé és már a kapun is bejutottam, mikor az előkertben lévő egyik bokorból valaki kinyújtotta a kezét, majd berántott. Eszembe se jutott sikítozni, hisz azzal csak lelepleztem volna a félelmemet. Valamint az illat, amit magam körül éreztem, ismerős volt.
-Nem jó ötlet bemenni. - hallottam meg Hero hangját.
-Az öcsém bent van. Mi az, hogy nem jó ötlet? - kérdeztem felháborodva.
-Már nincs bent. Mir és Hongki társaságában már úton van a reptér felé. - majd a zsebébe nyúlt és kivett egy repülőjegyet. - Menj! Ha most elindulsz még te is eléred ezt a járatot. Menj el ebből az országból az öcséddel együtt és egy ideig ne is térjetek vissza!
-Ki van bent a házban? - kérdeztem figyelmen kívül hagyva az előző szavait.
-Most nem ez a fontos...
-Leszarom, hogy mi a fontos. Ki van bent?
-Tináék.
-És még?
-Kellene, hogy más is bent legyen?
-Hyun Joong van bent, igaz?
-Honnan szeded ezt a hülyeséget? Nemrég volt egy elég szép vitátok. Szerinted ezek után pont miattad kockáztatná az életét?
-Honnan tudsz a vitánkról? - kérdeztem vissza, Hero arcán arcán pedig egyértelműen kétségbeesés jelent meg. - Tudod, Hyun Joong bármennyire is gyűlöl, nem tud maga mögött hagyni.
Felálltam és kimásztam a bokorból.
-Ne tedd! - szólt utánam Hero.
-Hero. - fordultam vissza. - Úgyis eddig abban segítettél Tinának, hogy engem megtaláljon. Akkor most miért akarod megakadályozni, hogy üdvözöljem?
-Tudtad? - kérdezte döbbenten.
-Mit? Azt, hogy te vagy Tina besúgója? Hogyne tudtam volna? S látod, emiatt megyek be oda. Tina többször átvert téged és te mégis segítesz neki. Hyun Joong ugyanolyan, mint te. Bármit is teszek, ő mindig ott lesz.
-Miért nem öltél meg?
-Bármennyire is hihetetlen, nem akarom kiirtani a környezetemet. Különben is, ez inkább Tina manipulációja, mint a te saját akaratod.
-Ha bemész, Mir megöli Danielt.
-Ebben megint tévedsz. Mir más játékos. Már régebben rádöbbent, hogy nem akarom bántani és ezt a kedves gesztust ő is viszonozza.
-Ölj meg!
-Miért vagy ilyen letargiába? Hisz erre vártál nem? Nem ez a sorsfordító pillanat, aminek köszönhetően majd visszanyered Tina szerelmét?
-Megölöd? - kérdezte halkan.
-Nem. - sóhajtottam.
-Nem értelek. Ő az egyetlen ember a világon, akit valóban gyűlölhetnél és szemrebbenés nélkül megölhetnél.
-A gyűlölet mulandó. Egyszer az ember belefárad az örökös mocskolódásba.
-Feladtad? - ordított rám, én pedig csak némán bámultam rá.
Megérintette az arcomat, majd közelebb lépett hozzám. Egy apró puszit nyomott a homlokomra, aztán pedig mélyen a szemembe nézett. Hagytam. Nem kaptam el a tekintetemet. Engedtem, hogy olvasson belőlem, mintha egy nyitott könyv lennék.
-Ölj meg! - suttogta.
-Miért tenném?
-Átvertelek. Megérdemlem.
-Ezt nekem kell eldöntenem.
-Tedd meg! Ne kelljen azzal a tudattal élnem, hogy egy jószívű embert küldtem a pokolba!
-Nem. Azzal, hogy életben hagylak, sokkal súlyosabb büntetést szabok rád, mint a halál. Nyugodj meg! Nem küldesz egy jó embert a pokolba, inkább egy szörnyeteget hagysz élni.
Kitéptem a karom a kezeit közül, és berohantam a házba. Rögtön Tinát, Hyun Joongot és öt szekrényajtó nagyságú férfit pillantottam meg.
-Vendégünk van. - jegyezte meg gúnyosan Tina. - Nem gondoltam volna, hogy eljössz. Ennyire sokat jelent neked? - sétált oda Hyun Joonghoz és végigsimított az arcán.
-Úgyis már nagyon vártad, hogy találkozhass velem, így gondoltam beugrok köszönni.
-Tudod, nagyon meglepődtem, hogy magad ellen fordítottad Hyun Joongot. Így azonnal hozzám jött, hogy vigaszt találjon. - nevetett fel Tina, majd megcsókolta az említett férfit.
Ezt látva iszonyatos fájdalmat éreztem a mellkasomban, de nem ez volt a megfelelő idő színt vallani. Míg az emberei is tátott szájjal figyelték, mit csinál Tina.
-Fáj? - kérdezte a vörös szépség, mikor abbahagyták.
-Igen. - és ezzel párhuzamosan szíven lőttem az egyik emberét.
-Öljétek meg! - intett a többieknek, akik azonnal megindultak, azonban hirtelen golyók záporoztak, s a maradék négy férfi is holtan esett össze, de nem én lőttem.
Magam mögé pillantottam. GD és T.O.P lépett mellém. Megszólalni sem tudtam.
-Nem tanultad még meg a leckét? - kérdezte GD Tinától. - Mi mindig itt fogunk állni Rien mellett.
-Szomorú, hogy csak én merek vele szembe szállni. - sóhajtott, majd a földre lökte Hyun Joongot.
Tudtam, mire készül. Felemelte a pisztolyát és a fekvő férfi felé tartotta. A szívem előbb kapcsolt, mint az eszem. Abban a pillanatban elindultam. S mikor Tina meghúzta a ravaszt, már én álltam Hyun Joong előtt és a golyó egyenesen az én testembe fúródott. Felsikítottam a fájdalomtól és azonnal a padlóra zuhantam. T.O.P és GD egy másodpercnyi késéssel legalább húsz lövést eresztettek Tina testébe. Hyun Joong könnyes szemekkel és döbbent arckifejezéssel ült a földön. Pár másodperc múlva kapcsolt az agya és odakúszott hozzám. Rettegett. Az ölébe vette a fejemet és az arcomat kezdte simogatni.
-Rien. - suttogta zokogva. - Hogy tehetted ezt? Nem hagyhatsz itt, hallod?
-Tévedtem. - szólaltam meg halkan, bár nehezemre esett a beszéd. - Azt hittem, hogy bármit is tesz a másik, ott leszünk egymás mellett.
-Bocsáss meg!
...

1 megjegyzés:

  1. Aztaaaaaa!Rég írtam de ez rohadt jóó letttt!!!:D:D:Kíváncsi vagyok a folytatásra:D:D

    VálaszTörlés