2010. július 4., vasárnap

World Series by Renault

Vasárnap reggel hét óra előtt, mikor megszólalt az ébresztőm szó szerint kiugrottam az ágyból. =) Nagyon izgatott voltam, hisz utoljára 2007-ben jártam World Series by Renault rendezvényen. Hosszas készülődés után indultunk el a Hungaroringre. Már az oda vezető úton is sejtettem, hogy leszünk egy páran, és igazam is volt. Rengetegen voltunk. Nagyon sok ember volt kíváncsi a mai napra. Az elején bementünk a Paddockba! Nagyon furcsa volt, hogy ilyen közelről láthattad az összes csapatot és pilótát. Még az egyik boxba is bemerészkedtem, sőt több versenyzőt is láttam. Aztán elmentünk megnézni egy versenyt. Ez alkalommal a Super Gold tribünt választottuk. De nem sokáig maradtunk egy helyben, ugyanis hamarosan kezdődött a boxlátogatás, amire mindenképpen beszerettem volna jutni. Így el is indultunk vissza. A gond csak az volt, hogy ahol átjöttünk, nem engedtek vissza. Így újra szinte rohanva körbejártuk majdnem a fél pályát. Persze mondanom sem kell: a box bejárata előtt hatalmas tömeg állt előttünk és utánunk is, de szerencsére mi viszonylag elől voltunk. Negyed órás várakozás után kinyílt a boxutca és a tömeg beszabadult. Mikor én is beértem, megláttam, hogy a pilóták asztaloknál ülve már osztják is az autogrammokat.

Hatalmasat dobbant a szívem, mikor megpillantottam a kedvencemet. Ő Brendon Hartley! Ismerős lehet a neve, hisz néha feltűnik a Red Bull Racing és a Toro Rosso Forma 1-es csapatánál is. Sőt, tesztpilótaként tevékenykedik a király kategóriában. Na de visszatérve az eredeti témára......Azonnal a kordonhoz húzódtam, hogy minél hamarabb odajuthassak a versenyzőkhöz, de még így is nehezen ment. Szép lassan haladtunk előre, miközben a boxutcát bezárták. Ugyanis az első húsz percben engednek csak be embereket, utána pedig bezárják és aki bent van, az még bent lehet további húsz percet, de aki nem jutott be az már kint marad. Mondanom sem kell mindenki végig tolakodott, és folyamatos lökdösődés volt. Nagy nehezen sikerült az asztal közelébe férkőznöm, mire az előttem lévő nő elkezdte kérni a legszélső pilótától az autogrammot. A pech, csak az volt, hogy én előbb szóltam a versenyzőnek, mint az a nő. Mégis mivel előrébb volt folyamatosan ő tudta elvenni az autogrammos lapokat, de nem egyet! Körülbelül ötöt elvett, mire a srác megunta és a nő kezét kikerülve nekem adta az aláfirkantott lapot. A csaj meg még háborgott, hogy de ő öt gyerekkel van. Áhh...ott kész voltam. De innentől kezdve már viszonylag gördülékenyen haladtam tovább. A következő két srác kedvesen mosolyogva írta alá nekem a lapot, majd jött Daniel Ricciardo. Ő is nagyon szimpatikus volt. Aztán jött a legjobb. =) Brendon Hartley ült az asztal szélén és nagy nehezen odajutottam elé. Ekkorra már két lap volt nálam, mindkettőn már négy aláírás pihent. Brendon aranyos mosollyal firkantotta a nevét, a többi mellé, eközben megcsodálhattam, a gyönyörű szemeit! *.*
Szerintem pedig sokkal helyesebb, mint a képeken! Na, de amikor a második lapot akartam aláíratni, azt mondta, hogy ad egy olyat, amin csak az ő dedikálása szerepel. Amikor átnyújtotta, kicsit közelebb kellett hajolnom, hisz volt köztünk egy kordon és azon keresztül elég nehéz volt ide-oda nyúlkálni, még akkor is ha az csak a hátam közepéig ért. Megéreztem az illatát és ohhh..... Végem volt =) De sajnos nem maradhattam ott előtte órákig, így tovább indultam, ezzel helyet hagyva másoknak is, akik még egy-egy aláírásért versengtek. Közben meg még korábban az egyik őr megjegyezte, hogy még vannak további asztalok is, ahol más pilóták dedikálnak, mire mondtam neki, hogy csak legyenek, de nem megyek oda, ha nekem attól kell autogramm, aki ennek az asztalnak a végén ül. Erre persze már csak annyit mondott, hogy ez van. =) De azért jó fej volt. Mellesleg érdekes, hogy legtöbben ennél az asztalnál gyűltek össze. Szóval...Nagy nehezen kijutottam a tömeg közepéről. Tovább mentem, ahol még sikerült elkapnom egy francia csapatot. A legnagyobb meglepetés az volt, hogy egy nő is ott ült és dedikált. Na mindegy ...Túltettem magam a kezdeti meglepettségen és mosolyogva figyeltem, ahogy egy szívet rajzol az aláírása mellé. Állítólag az egyik francia férfi meg is nézett, de nem tudom pontosan, mert pont nem figyeltem. =) Ekkor már a boxutcát rég bezárták és a pilóták legnagyobb része már fel is állt az asztaluktól és mentek be a boxukba. Mi is kifelé kezdtünk menni, kezemben három dedikált plakáttal. Mikor visszaértünk a Paddock részlegre már a Renault Forma 1-es autója rótta a köröket. Sajnos az egész showt nem láthattuk, mivel közben a pálya felett átívelő fedett hídon mentünk át. Ezután a Gold 4-es tribünre vezetett az utunk, ahonnan először megnéztük a Formula 3-as kategória versenyét. Sajnos Brendon Hartley kiesett. Na de majd legközelebb! =) Aztán a Sport Showt néztük, vagyis néztük volna. Mivel a műsor a rajtrácson volt, így az egyes kanyarból nem sokat lehetett látni, sőt inkább semmit. De biztos jó volt. Végül úgy döntöttünk, hogy megvárjuk a Formula 2-es kategória versenyét, mivel egy magyar, Kiss Pál Tamás is megcsillogtatta benne a tudását. Izgalommal vártuk a kezdést és mondhatom, hogy kitett magáért a magyar közönség. Mikor a magyar tehetség elhúzott előttünk hatalmas tapsvihar, dudaszó és kiáltások kísérték útját. Mindannyian egy emberként szorítottunk érte. S végül sikerült a bravúr! =) Kiss Pál Tamás a verseny alatt 16 helyet lépett előre, vagyis 16-szor előzött a 25 perces futam alatt!!! =) Hihetetlen! Örömömre ezek a mutatványok nagyrészt az első kanyarban történtek, és ezeket pontosan láttuk is. A magyar kiválóság a 10. helyen fejezte be a versenyt, vagyis pontszerzőként! A levezető körön még integetett is nekünk, ezzel megköszönve, hogy lélekben támogattuk őt. Én magam nem gondoltam, hogy ilyen jól versenyez ez a srác, de kellemeset csalódtam benne, szóval le a kalappal! Röviden tehát ennyi volt ez a nap! Ami nekem egy örök emlék lesz, már csak az autogrammokat miatt is! =) Boldog vagyok, hogy kint lehettem ezen a csodálatos napon a Hungaroringen! A nap végén pedig fáradtan ugyan, de büszkén és örömittasan tértem haza! =)



Az összes aláírás:



Ez pedig, amit külön Brendon Hartley adott:

3 megjegyzés:

  1. Váóhhh, de jó lehetett neked! =)
    Én erről nem is tudtam, pedig nézem a Forma-1-et. xD Úgy látszik nem nagyon figyeltem. :D Na de várom a kövit! <3

    VálaszTörlés
  2. Én is el akartam menni, de nem jött össze:( de sebaj, megyek az F1-re!^^ ez lesz az első... végre nagyon rég óta el akarok menni és most végre összejött. holnap után küldik ki a jegyeket.
    te voltál már a magyar nagydíjon? Szerinted lesz esélyem aláírást szerezni?
    ja és igen... én is szeretem Brendon-t:) Meg Daniel-t is bírom:)
    Siess a folytatással, mert már nagyon kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Szandi!
    Igen, nagyon jó volt *.*
    :D

    Szia F1Fan!
    Értem =)
    Én tavaly voltam az időmérőn =)
    Hát a boxutca látogatáson talán tudsz szerezni, de ahhoz nem árt ha a tömeg elején állsz. Mert most itt a WSR-ren is rengetegen voltak, szóval eltudom képzelni, hogy a Forma 1-en mennyien lesznek! Én is szeretem őket, de emellett nagyon sok pilótát kedvelek a WSR-ben =) Igyekszem vele, csak ugye most a hétvégém teljesen ráment erre a rendezvényre, de imádtam :D Jövőre is megyek majd :P

    VálaszTörlés