2012. július 13., péntek

Elmerülés a júliusi áradatban

Sziasztok!
Nos, az elmúlt napok debütjei és visszatérései azt hiszem bőven szolgáltattak nekem alapot arra, hogy most válogassak az újabbnál újabb dalok közül. Ezért ebben a bejegyzésben azokat a számokat fogom elővenni, ami nem a címadó vagy "fő" dalok egy-egy albumról, hanem akár egyenlőre inkább rejtett kincsek. Szóval száguldjunk is át gyorsan a Kpop új csemegéin.


Nem is kell mondanom, hogy a Super Junior hatodik albumát nagy várakozás előzte meg, és a srácok beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Bár bevallom nekem egy kicsivel több időre volt szükségem, hogy megbarátkozzak a dalokkal, de végülis abszolút sikerrel jártam. Ez a dal pedig nekem egyértelműen toplistás. Eunhyukra nagyon büszke vagyok ebben a dalban, és hát na.. ki más ötlete lehetett volna a "lábszőr", ha nem az övé? Szóval egy újabb kedvenc az amúgy sem túl rövid Best of SuJu listámról. 



Még egy Super Junior dalt kell említenem, ami ezúttal nem energiabombaként hat rám, hanem inkább a sírógörcs határáig kerget. Mikor az ember ezt a dalt hallgatja, emlékek rohamozzák meg hirtelen, és egy pillanatra elidőzik a múltban. Valamint amikor én meghallgattam, a srácokkal kapcsolatban elsőként egy dolog jutott eszembe. Donghae édesapja... Nehéz bármit is hozzáfűznöm ehhez a dalhoz.. Csak hallgassátok!



A NU'EST visszatérését is nagy izgalommal vártam és az "Action" nálam újabban mindent visz, azonban van még egy aprócska tökéletesség az albumon, amit mindenkinek észre kell vennie. Szóval miután kiakcióztátok magatokat, kicsit lágyabbra lehet venni a figurát. Ez a dal pedig a "harcra fel" fel helyett inkább mosolyt csal az arcomra.


A ZE:A új albumával is nagyon jól sikerült megbarátkoznom, és elég nehéz dolgom van, hiszen nem igazán megy néhány dal kiemelése. De most azért megpróbálom. Van, ami magabiztosságot és erőt sugároz felém. Van, ami könnyeket csal a szemembe és emlékeztet, hogy harcolnom kell az álmaimért és van ami egyszerűen csak mosolygásra késztet.









Az N-Train új dala is azonnal a szívembe talált. Már két napja folyamatosan pörög a lejátszómban, és nem tudom megunni. És igen.. célom, hogy titeket is függővé tegyelek, szóval tessék csak meghallgatni! 


Természetesen a LEDApple is szolgáltatott nekem egy új kedvencet, és abszolút megvagyok elégedve ismét. Igaz, a többi dal nem feltétlenül maradt meg az emlékezetemben, de ez az egy kárpótol érte. 


De nehogy friss husi nélkül maradjatok mutatok még nektek két újdonságot. Mostanában minden a forróság körül forog. Vagy valaki forró..fogalmazzunk finomabban tüzes játékot játszik, vagy pedig egyértelműen a szívdöglesztő srácok közé vallja magát és a lányok rögtön lázban égnek, ha ők a közelben vannak. Először az A-JAX videója a "Hot Game" kezdi felrázni az ember vérét. Majd (a hozzám közelebb álló) BIGSTAR a "HOTBOY"-jal teljesen a feje tetejére állítja a házat. Komolyan totális őrület!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése