2012. július 1., vasárnap

we've got the power!

Sziasztok!
Íme, itt a nagy visszatérés, amit régebben megígértem. Tudom, hogy ez kicsit hirtelen jött így, viszont most éreztem, eljött az ideje a blog újraformázásához és felhasználásához. Pár nappal ezelőtt még fogalmam sem volt, hogy milyen témát szánnék az oldalnak. Annyi minden futott már itt. Írtam történetet, kritikákat, és volt önmagamról szóló vallomás is. Azonban talán egyik sem volt tökéletesen teljes. Most azonban eljött az ideje, hogy helyrerakjam magam és a környezetemet, remélve hogy valami olyat tudok hozni, ami nem csak önmagam számára, hanem mindenki másnak hasznos lesz. S mit tartok hasznosnak mások számára is? Ez teljesen változó. Nekem is van erről egy véleményem és másoknak is. Természetes, hogy ezek az opciók sose fognak megegyezni. Ez pedig igaz a zenével kapcsolatosan is. Szóltak már be neked azért, amiért olyan zenét hallgatsz, amit mások esetleg nem? Néztek rád már furcsán, mikor közölted, hogy érdekel az ázsiai kultúra? Igen? Na látod...én pont ezért is csinálom ezt a blogot. Ez velem is megtörtént. Nem is egyszer és nem is csak egy adott dologgal kapcsolatban. S tudod miért is folytatom mindezek ellenére is ezt a blogot? Mert nem érdekel mások véleménye, és mert fontosnak tartom, hogy azok is megkapják az információkat, szórakozzanak az írásaimon, barátkozzanak másokkal, akik a közvetlen környezetükben furcsának számítanak azért, amit szeretnek. S igaz, ez az oldal ezen emberek csak egy részét tudja összefogni, és szórakoztatni (remélem), mégis tanulságos lehet másoknak is, hogy nem kell megfutamodni, ha valami olyat szeretünk, amit mások nem. Ez a szívünk joga és ettől senki nem foszthat meg minket! Ennek tükrében...üdvözöllek újra a blogomban! Nekem van erőm, és biztos vagyok benne, hogy neked is. Megvan az erőnk! Már csak fel kell használnunk.

Sugárzok felétek egy kis magabiztosságot, rendben? :) Ezzel a dallal garantáltan a világ csúcsán érzitek majd magatokat. Bevallom, nem pont erre számítottam a Super Juniortól, de ez korántsem azt jelenti, hogy a csalódásom kellemetlen. Sőt! Ez a dal abszolút energikus. Átérezhetitek, hogy mikor mások megjegyzést tesznek rátok esetleg, akkor a szavaik leperegnek rólatok. Nekem legalábbis már most ezt jelenti ez a szám. S bízom benne, hogy nektek is pozitív üzenet hordoz magában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése