2010. április 23., péntek

1.rész

Folyamatos rohanás. Talán így jellemezhetném az életemet . Amióta belekerültem ebbe az őrült világba , azóta szinte meg sem álltam egy pillanatra sem . Tárgyalások , építkezések , interjúk , nyilatkozatok , fotózások , egyeztetések és még sorolhatnám . Fél éve dolgozom itt és már elég jól ismerem a terepet , noha mostanában szinte nem is találkoztam emberekkel , mert folyton sajtó anyagokat írtam . Épp egy újabb fotózás ügyeit intéztem , amikor megszólalt a telefonom .
-Igen ? - vettem fel .
-Szia , Adrienn . Hogy haladsz a fotózás szervezésével ? - kérdezte a főnököm .
-Egész jól . - válaszoltam – Megvan a helyszín és a a fotós is . Az időpontot még egyeztetni kell , hogy minden pilótának jó legyen , de különben minden a helyén van . - daráltam el egy szuszra .
-Te mikorra gondoltál ? - Bernie .
Igen Bernie Ecclestone , a Forma 1 kereskedelmi és jogi tulajdonosa a főnököm . Én vagyok a jobb keze . Intézem a dolgait , persze csak azokat amik az autósporttal kapcsolatosak .
-Én úgy gondoltam , hogy a bahreini nagydíj után lehetne , mert akkor biztos , hogy ott van minden versenyző és még az autókkal is lehetne közös képeket csinálni . Mit szólsz hozzá ?
-Nekem rendben van , de beszéld meg a csapatfőnökökkel . Remélem megoldod . - búcsúzott kétkedőn .
-Megfogom , nyugodj meg ! - majd letettem a telefont.
Bár ebben az utolsó mondatban én sem voltam annyira biztos , mert eddig körülbelül 2 csapatfőnökkel beszéltem , a többieket pedig nem is ismerem . Téved az aki azt hiszi , hogy aki itt dolgozik az rögtön találkozik az összes pilótával . Most egy hétig engedélyt kaptam arra , hogy itthonról szabályozzam a dolgokat , de még így is hulla fáradt vagyok . Hamburgban élek , egyedül . Pedig már 23 éves vagyok , de még meg sem fordult a fejemben a családalapítás . Jövő héten már kezdődik a bahreini nagydíj , amin nekem is részt kell vennem . Sőt....kiderült , hogy minden versenyhétvégén ott kell lennem , legalábbis Bernie ezt kérte tőlem . Én pedig belementem . Az órámra pillantottam ami már éjfélt mutatott , így úgy láttam ideje lenne lefeküdnöm . De miért is menne bármi , úgy ahogy elterveztem . Megint csöngött a telefonom és idegesen kaptam fel .
-Igen ? - szóltam bele enyhén idegesen .
-Szia , Adrienn . Én is örülök , hogy hallom a hangod . - szólt bele röhögve Christian .
-Bocsi , csak ma nehéz napom volt és már épp készültem aludni .
-Hát pedig attól tartok , hogy ez nem fog összejönni . - s éreztem , hogy elhúzza a száját .
-Ne kímélj ! - sóhajtottam .
-Holnap ide kéne repülnöd Bahreinba .
-Hogy mi ? -kérdeztem szinte sikítva .
-Ne légy ideges . - próbált meg nyugtatni .
-Én ideges ? Dehogy ! - nevettem – Végül is miért lennék ideges ? Azért , mert úgy volt megbeszélve , hogy ezen a héten itthonról dolgozhatok és csak jövő hét szerdán kellett volna mennem , de miért is alakulna bármi úgy , ahogy én szeretném ?-kérdeztem irónikusan .
-Én tényleg sajnálom . Én már most itt vagyok és hidd el nekem sem egy leányálom .
-Persze , megértem , nem is rád vagyok mérges , csak...Na , de miért is kell már holnap ott lennem ? - kérdeztem .
-Bernie szeretné , ha átnéznéd az összes autót , mielőtt megkezdődne a szezon és úgy gondolja , hogy ez jó fog jönni abban , hogy beilleszkedj .
-Értem . Akkor nézek is egy gépet .
-Kimenjek eléd a repülőtérre ?
-Jó lenne , mivel még soha nem voltam Bahreinba . - mosolyogtam .
-Rendben . Vagy én vagy Mark érted megy .
-Mark ?
-Mark Webber .
-Azt tudom , hogy kire gondoltál , de ő már ott van ? Mit kerestek ott ilyen korán ? - kérdeztem meglepetten .
-Igen , itt vagyunk . Csak a szokásos . - sóhajtott – A kezdés miatt rengeteg interjúnk és megjelenésünk van , így már az egész csapat ide utazott .
-Gondolom örültek neki. - nevettem .
-Nagyon . - s éreztem a hangján , hogy ez nem teljesen igaz .
-Na figyelj , holnap hajnali 4-kor indul egy gép , azzal el is megyek .
-Azért ennyire nem kell sietni . - nevetett.
-Nyugi , megoldom , ezt is . Csak akkor kérlek küldj ki valakit elém .
-Meglesz .
-Köszi , de megyek , mert ha nem sietek akkor lekésem .
-Rendben . Vigyázz magadra ! Itt találkozunk . - majd le is tette a telefont .
Csak ez hiányzott . Most Bahreinból kell majd intézkednem a fotózással kapcsolatban és akkor az interjúkról még nem is beszéltünk . De örültem , hogy végre megkezdődik a szezon . Christiannal nagyon jóban vagyok . Ő volt az első , akit Bernie után megismertem és egyben ő az egyetlen csapattag akivel tartom a kapcsolatot . Egyszer összefutottam Massával , de nem volt időnk beszélgetni , csak váltottunk pár szót . Szóval érdekes hetek elé nézek . Elmentem és gyorsan rendbe szedtem magam , összedobáltam pár cuccot , majd hívtam egy taxit . Már hajnali 3 óra volt mire kiértem a reptérre és egyenesen át is vettem a jegyem . Az út unalmasan telt . Nagy részét végig aludtam , és csak akkor keltem fel mikor a gép landolni készült . Este 10 óra volt, amikor megérkeztem . Lassan , várva a soromra kászálódtam ki a gépből , átvettem a csomagjaimat és a szememmel elkezdtem keresni Markot . Már ott álltam egy ideje és kezdtem fázni , de senki nem jött . A várótermi óra éjfélt ütött és kezdtem ideges lenni , hogy Christian megfeledkezett rólam . Este már nem akartam elindulni , így úgy döntöttem , hogy csak nappal vágok neki Bahreinnak . Nem tudom meddig ülhettem ott , de azt vettem észre , hogy felkel a Nap . Nagy nehezen összeszedtem a cuccaimat és elindultam ki a reptérről . Közben próbáltam elérni Berniet , de nem jártam szerencsével , Christian pedig ki volt kapcsolva . 1 órányi várakozás után , sikerült fognom egy taxit , ami egyenesen kivitt a pálya elé . Amikor kiszálltam az autóból , meglepődtem , hogy már most rengeteg szerelő szállingózott itt . Elindultam a bejárat felé , ahol a biztonsági őrök rögtön megállítottak .
-Jó napot , Hölgyem ! Miben segíthetünk ? - kérdezte az egyik pasi .
-Jó napot . Adrienn Stern vagyok , Bernie Ecclestone jobb keze .
-Értem , egy pillanat és hozom a kártyáját . -majd eltűnt a kisházban , de pár perc múlva visszatért , a VIP és csapattag belépővel . -Tessék , ezzel tud mozogni a pálya egész területen . A nevem Paul és ha bármire szüksége lenne , itt megtalál .-kacsintott .
-Rendben . Köszönöm . - néztem rá , majd beléptem a versenyhétvége területére .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése