2010. április 25., vasárnap

3.rész

Mindenki elhallgatott , az egész boxutcában csend uralkodott . Senki nem szólt semmit , csak engem bámultak . Mindenki közelebb jött és engem fürkészett . Mintha egy földönkívüli lennék . Körbe álltak és tátott szájjal néztek rám . Meglepődtem . Nem erre a reakcióra számítottam . Tudom , hogy Lewis mondta , hogy mindenki rám kíváncsi , na de ennyire . Egyre több ember gyűlt körém . Pilóták , szerelők , csapatfőnökök , mérnökök , pályamunkások , őrök . Nem akart csitulni az engem övező érdeklődés , ami már kissé kezdett bosszantani , de még tűrtem , hogy mindenki engem bámul . Egy idő után aztán megjelent a riporterek és a fotósok hada . Ez volt az ami végképp letaglózott . Nem tudtam , most mit csináljak . Ott álltam és hagytam , hogy nézzenek , fényképezzenek . Mindenki egyre közelebb és közelebb jött a végén már szinte mellettem álltak . A boxutca teljesen megtelt , mozdulni sem lehetett . Úgy éreztem magam , mint ha egy koncerten lennék , aminek én vagyok a fellépője . Egyszer csak azt vettem észre , hogy Christian mellém áll.
-Mi ez a nagy felhajtás ? - kérdeztem meglepetten.
-Ezt okozod te . - mosolygott – Már mindenki nagyon várt és hát látod .
-Hogy fogunk innen kijutni ? -kérdeztem ijedten .
-Sehogy . - hangzott az egyszerű válasza .
-Ezt ugye te sem gondoltad komolyan ? - hitetlenkedtem .
-Hogy akarsz innen kijutni ? Mindenki téged akar látni , mindenki rólad akar képet .
-Honnan a fenéből tudják , hogy én itt vagyok és azt , hogy én egyáltalán itt dolgozom ?
-Szerintem Bernie jelentette be .
-Hát ezért kellett idejönnöm . - esett le – Azt mondta Lewis , hogy Bernie nagy belépőt akar nekem , mert itt mindenki rám kíváncsi és tudta , hogy már ma jövök , ezért küldte ide ezt a temérdeknyi tévést és ezért hívott ide minden csapatot korábban . Tudja , hogy emiatt rengeteg riportot kell majd adnunk . Jó kis marketing fogás lettem .
-Pontosan . - mosolygott.
-Te tudtad ? - néztem rá csalódottan .
-Dehogy tudtam ! Csak azt tudom , hogy média fogásnak nem vagy rossz . - nevetett .
Az emberek egyre csak gyűltek körülöttünk és komolyan kezdtem félni , hogy tényleg nem jutok ki innen egy hamar . Legszívesebben kirontottam volna a szerelők között és berohantam volna az első boxba , de ez lehetetlennek tűnt. A fényképezőgépek továbbra is kattogtak , a riporterek közeledtek , de már tőlem 3 méterre is temérdeknyi kérdést tettek fel .
-Van egy ötletem ! - ugrott be Marknak , aki valahogy szintén mellém keveredett.
Elővette a telefonját és már tárcsázott is .
-Figyelj ! Mindjárt itt a Safety Car . Megáll mellettünk , te gyorsan beszállsz és már mentek is. Nyugi , biztonságban leszel . - biztatott .
Már épp kérdeztem volna , hogy tulajdonképpen ki is lesz a megmentőm , de nem volt időm , mert meg is jelent a Mercedes és megállt közvetlenül mellettem . Gyorsan bepattantam , becsatoltam az övet és felnéztem a kocsit vezető személyre . Azt hittem csak képzelődök . Sebastian Vettel vezette az autót . Lassan elindult a tömegben , végig dudált , hogy menjenek az útjából és ez bevált . Beletelt egy kis időbe , de sikerült kijutnunk a boxutcából és Sebastian rögtön a gázra lépett . Azon kaptam magam , hogy a pályán száguldozunk , majd az egyik kivezetőn kihajt és elhagyja a pályát , aztán pedig a külterületét is . Pár perc múlva már Bahrein utcáin voltunk . Hatalmas megkönnyebbülés volt eljönni onnan .
-Köszönöm . - néztem Sebastianra .
-Nincs mit ! - mosolygott .
-Nem erre számítottam . - sóhajtottam .
-Én sem , mert azt sem tudom ki vagy te . - nevetett . - Hívott Mark , hogy menjek gyorsan és segítsek , mert szükség van rám . Akkor értem be a pályára és először azt sem tudtam , hogy mi van . Mark azt mondta , hogy felkell vennem egy lányt és , hogy siessek és vigyelek el onnan . - kanyarodott be egy hotel parkolójába.
-Adrienn Stern vagyok . - mikor ezt kimondtam hatalmasat fékezett .
-Te vagy az ? - nézett rám tágra nyitott szemekkel .
-Igen , de kérlek ne kezd te is ! - néztem rá kérlelőn .
-Így már értem a reakciót . - mosolygott .
-Nem tudom mi olyan nagy szám bennem ! Egyszerűen csak Bernie jobb keze vagyok . Ő választott erre a munkára , hogy segítsek neki intézni az ügyeket , ehhez képest jelenleg , szinte egy marketing , nem is ...inkább egy média fogás vagyok .

2 megjegyzés:

  1. :O kicsit nagy a fejhajtás a csaj körül. :D Fanfichez méltóan megoldottad, bár a valóságban ezt így nem lehetne :D De nagyon király ötlet volt :D Sebi a kis megmentő.
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Hát....igen :)
    Igen , a valóságban nem lehetne , de úgy gondoltam , hogy ez a nagy felhajtás és érdeklődés később még okozhat bonyodalmakat , amitől még izgalmasabb lesz az egész :D
    Köszi :)

    VálaszTörlés