2010. április 24., szombat

2.rész

A boxutca felé vettem az irányt és már el is terveztem , hogy fogom leüvölteni Christian fejét , amikor valakivel összeütköztem és én húztam a rövidebbet . A földön ülve kezdtem el káromkodni , amikor meghallottam egy mély hangot .
-Ohh..sajnálom . Segíthetek ? - nyújtotta a kezét az ismeretlen.
-Semmi baj . Az én hibám is . Megköszönném . - és elfogadtam a kezét , majd felhúzott .
-Lewis Hamilton vagyok .
-Hello , Adrienn Stern . - mosolyogtam rá .
-Szóval te vagy az ? - lepődött meg.
-Igen , de miért ? -néztem rá csodálkozva .
-Itt mindenki tudja , hogy a csapat gazdagodott egy nővel és mindenki rád kíváncsi . Ezt Bernie is tudja , és értesülésem szerint eddig azért rejtegetett előlünk , hogy minél nagyobbat szóljon a belépőd .
-Na ne . Elegem van . -sóhajtottam .
-Iszunk egy kávét ? - kérdezte vigyorogva .
-Rám fér .
-Gyere ! - majd megragadta a karom és maga után kezdett húzni .
Legnagyobb meglepetésemre a boxutcában alig voltak . Ezek szerint mindenki a pályát figyelte meg . Lewis a Paddock Club területére vitt fel . Beültünk a boxutca fölött található kávézó egyik eldugott szegletébe . Innen tökéletes kilátás nyílt a rajtra .
-Lehet , hogy hülyén fog hangzani , de ez gyönyörű . - mosolyogtam .
-Nem hangzik hülyén , csak furcsa egy nő szájából hallani . Eddig egy lány sem mondta ezt . Pedig azért a pilóták barátnői sűrűn feljárnak ide . -nevetett .
-Jó napot . Mit kérnek ? - jött oda egy pincér .
-2 kávét kérnénk . -mondtam .
-Azonnal hozom . - majd elviharzott .
-Miért is vagyok olyan nagy szám ? - néztem felhúzott szemöldökkel Lewisra .
-Ennek több oka is van . - sóhajtott.
-Van időm . - vigyorogtam .
-Hát jó . Először is : alapból egy nagy dolog , hogy nőként te lettél a nagyfőnök jobb keze . Másodszor Bernie , azt mesélte , hogy nagyon szép vagy és , azt mondta , hogy eltud téged képzelni egy pilóta mellett . Na és erre mindenki felkapta a fejét és ezért most mindenki téged vár . Emellett kíváncsiak , hogy , hogy válsz be terepen .
-Vagyis mindez azért , mert nő vagyok .
-Azért nem egészen . Sokan tényleg jóban akarnak veled lenni . - mosolygott .
-Ennek örülök .
Közben a pincér is meghozta a kávékat , majd amilyen gyorsan jött , olyan gyorsan el is viharzott .
-Mesélj magadról ! - Lewis .
-Mire vagy kíváncsi ? - kérdeztem vissza .
-Mindenre . - kacsintott .
-Adrienn Stern vagyok , 23 éves és Hamburgban élek . Elvileg csak jövő héten érkeztem volna , de tegnapelőtt felhívott Christian Horner , hogy jöjjek amint tudok . Felszálltam az első gépre ami idetartott és úgy volt , hogy Mark Webber kijön elém ,mivel nem ismerem Bahreinmot , de nem volt senki a reptéren , így elindultam egyedül . Aztán valahogy itt lyukadtam ki , de már tegnap este 10-kor az országban voltam .
-Azt ne mondd , hogy elfelejtettek téged ? - kérdezte tágra nyílt szemekkel .
-Pedig úgy néz ki. – húztam a számat . - De nem ajánlom Christiannak , hogy a kezeim közé kerüljön .
-Te ismered őt ? - kérdezte meglepve.
-Igen . Miért olyan furcsa ez ?
-Csak , mert itt mindenki úgy tudja , hogy innen senkivel sem vagy kapcsolatban .
-Pedig egyszer mér régebben Felipével is összefutottam . Még a téli teszteken .
-Te ott voltál a téli teszteken ?
-Igen , de folyton az irodában voltam . Valószínűleg azért , hogy ti ne láthassatok . - nevettem .
-Hát téged tényleg inkobnítóban tartottak . - vigyorgott. - Neked miért kellett ilyen korán ide repülnöd ?
-Ha jól tudom akkor meg kell néznem az autókat és bele kell szoknom ebbe a világba .
-Szerintem nem lesz nehéz .
-Hozhatom a számlát ? - jött oda a pincér .
-Igen . - néztem rá . -Lassan nekem mennem kell . Úgy néz ki még sok dolgom lesz . - intéztem szavaimat Lewis felé .
-Menj csak , a számlát majd én állom . -mosolygott.
-Köszönöm a kávét és a beszélgetést is . Remélem még találkozunk . - felkaptam a csomagjaimat és már ott sem voltam .
-Én köszönöm . - suttogta , de már inkább csak magának .
Lementem a boxutcába és elindultam megkeresni a Red Bull Racing boxát . Nem tartott sokáig , mire megtaláltam . Először Vettelét vettem célba . Amikor oda léptem a szerelők közé , mindenki furcsán nézett rám .
-Hello , szépség ! Kit keresel ? - lépett hozzám ez egyik férfi .
-Hello , Ben vagyok ! Miben segíthetünk ? - jött oda egy másik is .
-Srácok ! - hallottam meg egy mély és határozott hangot a hátam mögül – Szeretném ha nem munkaidőben csajoznátok .
-Én pedig szeretném , hogy ha megígérsz valamit , akkor azt tartsd is be ! - fordultam meg és szemben találtam magam Christiannal .
-Basszus ! - ennyi volt a válasza .
-Bizony , bizony . Tegnap este 10-re megvolt beszélve , hogy valaki elhoz a reptérről , mert nem ismerem a terepet , erre várok ott órákat és senki sem jött . -néztem rá villámokat szóró szemekkel .
-Itt meg mi folyik ? - jött oda Mark .
-Elfelejtettem , hogy érkezel . - nézett rám bűnbánóan .
-Az indulásom előtt egy órával beszéltünk . - jelentettem ki ironikusan .
-Valaki beavatna !? - szólalt fel ismét Mark .
-Persze . - fordultam felé . - Tegnap este 10-re neked kellett volna kijönnöd értem a reptérre .
-Mi ??? - kérdezte elképedve . -Nekem erről elfelejtettek szólni . - nézett a csapatfőnökre .
-Na , de mindegy . Rendes leszek . - mosolyogtam – Nem baj , hogy nem jött elém senki . Túléltem és nincs semmi bajom , de ha lehet ilyen többet ne forduljon elő .
-Ezért imádlak ! - vigyorgott Christian és odajött megölelni .
-Tudom .
-Még hogy nem egoista . - nevetett , mikor elengedtük egymást .
-Bocsi , hogy megszakítom ezt az idilli pillanatot , de ki vagy te ? - nézett rám az egyik szerelő .
-Tényleg ,srácok ő itt...-kezdte , de én közbevágtam .
-Sziasztok , srácok ! - mosolyogtam – A nevem Adrienn Stern .
…...

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Jó kis alap sztori! :D Alig várom, hogy folytasd, remélem ezt hamar megteszed :D:D Ha nem bánod, kiraklak a blogok közé, főleg, hogy te is kiettél engem =)

    Pusz!

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Köszi *.*
    Örülök , hogy tetszik :P
    Igyekszem :)
    Nem bánom , sőt örülök neki =)
    Puszi

    VálaszTörlés