2010. április 26., hétfő

5.rész

-Van . -sóhajtott.
-Hanna ? - kérdeztem .
-Honnan tudod ? - nézett rám meglepetten .
-Olvasok újságot. - vigyorogtam .
Épp válaszolt volna, amikor megszólalt a telefonja és ki is vonult a fürdőbe .
-Ma már nem tudsz visszamenni a pályára, viszont nekem muszáj mennem . Bernie még ma benéz hozzád . Szia . - majd felkapta a pulcsiját és elviharzott.
Meglepett, hogy ilyen gyorsan elrohant, mint ha menekült volna valami elől . Egyszer még tök normálisan beszélgetünk, egy telefonhívás után pedig, olyan mint ha nem is ismernénk egymást . Furcsa egy fiú, de kedves . A délután nagy részét azzal töltöttem, hogy kicsit otthonosabbá tegyem a szobát és büszkén mondhatom, hogy nagyjából sikerült . Már 8 óra lehetett, amikor kopogtak . Tudtam, hogy a főnököm az és igazam is lett .
-Mégis mi a fene történt ? - rontott be köszönés nélkül a szobába .
-Nos, neked is szia . - köszöntem neki cinikusan .
-Ne akarj terelni ! - szólt rám .
-Én nem akarok terelni . Különben is neked jobban kellene tudnod, hogy mi történt .
-Miről beszélsz ? - kérdezte ijedten .
-Tudom, hogy miért kellett már tegnap ide repülnöm és tudom, hogy jelenleg csak egy média fogás vagyok . - feleltem nyugodtan .
-Én nem úgy gondoltam és nem hittem, hogy ez lesz belőle . -mentegetőzött – De meg kell értened, hogy miért teszem . - váltott újra komoly hangnemre .
-Bernie, én értem, hogy miért csinálod, de miért pont velem ? - kérdeztem .
-Te vagy a legalkalmasabb arra, hogy felhívd a figyelmet a Forma 1-re . Egy szép nő többet eltud érni, mint egy reklám . Emellett semmi olyat nem kell tenned, amit nem akarsz . Egyszerűen csak légy ott a futamokon, dolgozz továbbra is nekem, úgy, ahogy eddig, adj pár interjút és készíts pár fotót ! Ennyi az egész ! -magyarázta .
-Egyszóval váljak sztárrá ?
-Ha te így akarod ezt hívni, akkor igen . - mondta magabiztosan .
-Ez nem lesz ilyen egyszerű . - sóhajtottam .
-Ugyan már ! Egy kis hírnévbe még nem halt bele senki . - vigyorgott .
-Rendben . De van egy olyan érzésem, hogy lesz még más dolgom is, igaz ? - húztam fel a szemöldököm .
-Jól érzed . Szóval, szeretném ha a pilótákkal és a csapatokkal is jó kapcsolatot ápolnál . Azt szeretném az újságok címlapján látni, hogy te vagy az új Forma 1 Lady, akit mindenki kedvel és aki egyszerűen tökéletes . Azt szeretném elérni, hogy miattad akár még többen jöjjenek ki a futamokra . Később pedig meg kell nevezned egy versenyzőt, akit kedvelsz és úgymond a kedvenced . Biztos, hogy az a srác hatalmas rajongótábort fog szerezni magának, csak azért, mert szerinted is ő a legjobb és számíts arra, hogy sokan ezért a címért fognak versengeni .
-Remek ! Vagyis nem tudhatom, hogy ki az aki tényleg meg akar ismerni és ki az aki sikert akar . Mondhatom csodás kilátások .
-Nyugi menni fog . Már most hihetetlen hatással vagy az emberekre .
-Tényleg ? - néztem rá elképedve .
-Naná . A Red Bull szerelői csak rólad ábrándoznak, minden fotós és riporter téged akar elcsípni, minden pilóta és csapat találkozni akar veled és mindenki veled akar dolgozni .
Ahogy ezt sorolta, kissé ijesztően hangzott . Én, mint sztár ? Hisz nem ezért jöttem ide . Én csak végezni akartam a munkámat, úgy , mint bárki más . Nem akartam, hogy bárki is a barátságomért versengjen . Ez kész őrület !
-A stratégia pedig az lesz, hogy te ezen a héten nem mutatkozol a nyilvánosság előtt . Ha bármi kell akkor vagy nekem vagy Christiannak szólj ! Mi bármikor segítünk ha kell valami és mindent elintézünk neked . Ezzel növeljük az izgatottságot . Aztán pedig a jövő héten megkezdődik az egész cirkusz, úgy , hogy készülj fel !
-Igyekszem .
-Na de most megyek, még van pár dolgom . Pénteken még benézek . - búcsúzott és kisétált az ajtón .

2 megjegyzés:

  1. XD Szegény csaj, ....utána a vízözön. :D Sajnálom picit. mi lesz még itt te jó ég! Sebit ki hívta? Folytiiittt!!!

    VálaszTörlés
  2. :D
    Hát...kitudja :P
    Az , hogy ki hívta Sebit, a későbbiekben ki fog derülni :)
    =)

    VálaszTörlés