2010. április 27., kedd

6.rész

A hét nagyon gyorsan eltelt . Bernie, ahogy ígérte pénteken benézett hozzám és elmondta a promóciós ügyeket . Christian nem jelentkezett, de ezt betudtam azzal, hogy sok dolga van . Egy pilótát sem láttam kedd óta . Még Sebastiant se . A riporterek valahogy kinyomozták, hogy melyik hotelbe szálltam meg és már 2 napja a bejáratnál állnak, hátha végre mutatkozom . De azon sem lepődnék meg ha Bernie adta volna nekik az információkat . A szombati lapok már a címlapon hozták le, hogy a Forma 1-nek új üdvöskéje van . Hirtelen azon kaptam magam, hogy hétfő reggel 7 óra van és ideje lenne felkelni, mert egy nehéz és hosszú nap vár rám . Fáradtan szedtem össze magam . Letusoltam és felöltöztem . Egy combközépig érő fehér nadrágot és egy feliratos fekete toppot vettem fel . Kombinálva ezt ékszerekkel és egy kis sminkkel . Végül is nagy nap ez a mai . Ma lesz a hivatalos debütálásom . Épp a hajamat vasaltam, amikor csörgött a telefonom .
-Igen ? - szóltam bele .
-Szia ! - hallottam meg Christian hangját a vonal túlsó feléről .
-Wááóó...te is élsz még ? - kérdeztem cinikusan .
-Ne légy már durci . - mondta boldogan . - Tudod , hogy az is elég nagy port kavart, hogy én ismerlek, nem jönne jól ha még arra is rájönnének, hogy én tudom, hol vagy .
-Persze értem , hisz a médiában vagyunk, na mindegy . Mi ez a hatalmas boldogság ?
-Mindenki fel van dobva .
-Mi ennek az oka ?
-Te . - válaszolt egyszerűen .
-Én ? - kérdeztem meglepve .
-Naná . Mindenki tudja, hogy ma meg fogsz jelenni a pályán . Tiszta őrültek házát csináltál itt . Az összes szerelő ki van öltözve, tele fújták magukat parfümmel, minden amit eltudsz képzelni . A pilóták és a csapatfőnökök versengenek azért, hogy meghívhassanak majd egy kávéra és mindenki Lewis Hamiltonon lóg, mert kiszivárgott, hogy vele már beszélgettél .
-Hogy mi ?
-Jól hallottad . De nyugi, ha jól tudom Lewis eddig egész jól feltalálta magát az újságírók és az alkalmazottak hada között. -nevetett.
-Akkor nézzük mit szólnak a továbbiakhoz ...- vigyorogtam gonoszan .
-Mit tervezel ? - kérdezte félve .
-Csak várd ki a végét ! Most mennem kell . Szia . - majd letettem .
A fejemben megfogalmazódott egy terv amivel ismét meglephetném a közérdeműt . Gyorsan tárcsáztam is a főnökömet és beavattam a tervembe . A válasza, csak annyi volt, hogy rájött miért engem választott a munkára . Kitaláltam, hogy Bernie még a mai napon közli, hogy a debütálásomat el kell halasztanunk holnapra, de közben én titokban megérkezem a pályára és amíg a szerelők és mindenki más békésen dolgozik, én belibbenek a boxutcába . Bernie 11-kor be is jelentette a csúszást, amit mindenki csalódottan tapasztalt . Rögtön kaptam az infót és ha minden jól halad én pontban délután 3 órakor megyek be a a pályára . Az idő nagyon gyorsan telt és már egy taxiban ültem . Kíváncsi voltam az emberek reakcióira . Amikor a kocsi megállt, rögtön ki is szálltam és megkönnyebbülve tapasztaltam, hogy a külterületen nincs senki, így magabiztosan indultam el a boxutca felé .
...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a történeted:)csak így tovább:)
    remélem ma még lesz folytatás...
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz! :D Tetszik, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz :) Ha gondolod nézz be hozzám, www.girlinf1.blogspot.com
    Illetve ha megengeded, ki teszlek a blogomra! :)

    Üdv.

    Gicus

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm =)
    Rendben, megnézem :P
    Persze, nyugodtan ! :D
    Én is kiteszlek :)

    VálaszTörlés