2010. április 25., vasárnap

4.rész

-Úgy lettél bejelentve , mint a legújabb tehetség . - mosolygott – Az aki bekerül Bernie mellé , az tényleg tud valamit . Amit te elértél az még a Ferrari csapatfőnökének sem sikerült . Ezért van most ilyen nagy híred . De egy idő után ez enyhülni fog , főleg ha megismernek .
-Mindenki úgy néz rám , mint egy földönkívülire ! - akadtam ki – Szerinted ezek után megfognak ismerni ?
Sebastian láthatólag meglepődött , mert nagy szemekkel és rezzenéstelen arccal bámult engem .
-Sajnálom . - suttogtam és lehajtottam a fejem .
-Érthető , hogy így reagálsz . - nyugtatott – Mutasd meg , hogy miért is kerültél ide és akkor majd ők is rájönnek , hogy te is ember vagy . Az pedig szerintem nem baj , ha felnéznek rád .
-Köszönöm . - mosolyogtam .
-Na gyere ! Menjünk be ! -kiszállt a kocsiból és nekem is kinyitotta az ajtót. Besétáltunk a szállodába , ami valószínű , hogy nem egy olcsó hely volt . A recepcióra mentünk , ahol Sebastian lefoglalt nekem egy szobát .
-Majd én kifizetem . - léptem mellé .
-Szó sem lehet róla . - fordult felém .
-De...- kezdtem volna , mire erőteljesen rám nézett , ezért inkább csendben maradtam .
Elindultunk a szobám felé . Amikor beléptem a 125-ös szoba ajtaján , tátva maradt a szám.
-Ez piszkosul sokba kerülhetett . - tátottam el a szám .
-Megfelel ? - vigyorgott a kis német .
-Most hülyéskedsz ? - kérdeztem nevetve.
-Örülök . Ezek szerint értek a szoba foglalásokhoz . Akkor amíg Bahreinban tartózkodsz , addig ez lesz a „lakhelyed” .
-Rendben , köszönöm .
-Ha még egyszer megköszönsz valamit , akkor komolyan mondom , itt hagylak .
-Miért amúgy nem hagynál itt ? - kérdeztem pimaszul .
-Heyy , ez övön aluli volt . - vigyorgott .
-Szó szerint . - vágtam vissza .
-Még , hogy téged kell félteni ? - kérdezte ironikusan .
-Még szép , hogy félteni kell , de komolyra fordítva a szót most mit fogunk csinálni ?
-Hogy érted azt , hogy mit fogunk ? - húzta fel a szemöldökét.
-Most kivételesen nem rossz dologra gondoltam . - sóhajtottam színpadiasan – Csak az a megérzésem , hogy egy ideig a te nyakadon fogok lógni .
-Jól sejtetted vagyis nem egészen , mert fordítva lesz . - vigyorgott – Én fogok a te nyakadon lógni .
-Értem . Sok szerencsét hozzá . - mosolyogtam , majd leültem a nappaliba .
Értetlenül nézett . Láttam rajta , hogy meglepte a reakcióm.
-Nem ülsz le ? - kérdeztem vigyorogva .
Fej csóválva oda sétált a kanapéhoz és leült mellém . Most néztem meg először jobban . Kidolgozott felsőtest , gyermeki pofi , csodaszép tengerkék szemek … Eddig vicces , aranyos és segítőkész . Hmm..csak plusz pontok . Nem semmi pasi , de gondolom foglalt . Végül is egy ilyen srác nem szaladgál csak úgy egyedül .
-Mesélj magadról ! - fordult felém mosolyogva .
-Mit szeretnél tudni ? -kérdeztem vissza .
-Mindent .
-Hát , rendben . Adrienn Stern vagyok , 23 éves . Egyedül élek Hamburgban . A családom jelenleg Magyarországon lakik . Én is ott éltem 18 éves koromig . Akkor mentem ki Hamburgba egyetemre . Kereskedelmi szakra jártam . Egy évvel ezelőtt végeztem . Nincs testvérem . Beszélek németül , angolul , és magyarul . Fél éve vagyok Bernie Ecclestone jobb keze . Milánóban találkoztunk . Ő üzleti úton volt , én pedig 1 hónapot töltöttem ott , az olasz kereskedelem tanulmányozása miatt . Nincs háziállatom . A legjobb barátnőmet Lisának hívják . Az egyetemen ismerkedtünk meg és azóta jó barátnők vagyunk . Ő most Amszterdamban van , tanulmányi úton , de rendszeresen beszélünk . Röviden ennyi rólam . - mosolyogtam .
-Huhh..várj ! Feldolgozom az információkat . - nevetett .
-Kérdezz ha meg érdekel valami . - majd felálltam és elindultam a kisebb konyha felé – Kérsz valamit inni ?
-Egy Red Bull jól jönne . - jött utánam mosolyogva . - Szóval te nem is szereted a Forma 1-et ?
-Dehogynem , imádom ! Már 12 éves korom óta nézem . Mindig is érdekelt ez a világ . Kívülről olyan kaotikusnak tűnik , olyan elérhetetlennek . Egy száguldó és csillogó cirkusz .
-Ki a kedvenced ? - vette fel a macsó vigyort .
-Nem gondoltad komolyan , hogy pont neked fogom elmondani . - húztam fel a szemöldökömet .
-Reméltem . - kortyolt bele a hűsítő italba.
-Ne reménykedj ! - követtem a példáját.
-Akkor majd később kiszedem belőled . - vigyorgott szemtelenül . - Azt mondtad egyedül élsz....nem együtt a barátoddal ?
-Nincs barátom . - mondtam , mire visszaköpte a dobozba az energiaitalt .
-Nincs ? - kérdezte döbbenten .
-Nincs . Na és neked van barátnőd ?
.....

2 megjegyzés:

  1. Gonoooosz :D Folytatááááááááááást!!!

    Jól sikerült, egyetlen dologba kötnék bele ami az infós szememet piszkálja. A vesszős pont ELÉ nem kell szóköz. De imádom ahogy írsz egyébként. :D
    Így tovább

    VálaszTörlés
  2. :P
    Értem , köszönöm , hogy szóltál :D
    Ohh...köszi *.*
    Igyekszem =)
    Hamarosan hozom az újabb részt :D

    VálaszTörlés