2011. december 31., szombat

Bajkeverő...avagy ölj meg, ha szeretsz!

Párosítsunk össze két már önállóan is befutott hírességet! Micsoda remek ötlet, és mostanában nagyon is bejött a kiadóknak! Slágergyártás felsőfokon. Spékeljük meg az egészet egy kis tánccal és extra rövid szoknyákkal. Ezek után pedig tegyük fel a kérdést: ki ne nézné meg?


Kiszemeltem a legújabb áldozatomat és kutatócső alá vettem. Azt hiszem, ez esetben elég alapos munkát végeztem, és vállalható véleményt tudok írni a dalról és a videóról is egyaránt. Kezdjük a dallal, mert arról sokkal jobb belátásra sikerült bírnom magam. Először is, szögezzük le, hogy imádom a számot, és szívem szerint nem írtam volna le néhány dolgot, de a valóságot kőkeményen kell találni. Tehát a dal...fülbemászó. Mindenképpen ezt kell mondanom. Tény, hogy nagy várakozás előzte meg, hisz mindenkit izgatott volt, mi sül ki abból, ha összeeresztünk két már befutott hírességet. Név szerint a 4Minute énekesnőjét, Hyunat és a Beast kiváló táncosát Hyunseungot. Személy szerint én is nagyon vártam a végeredményt, mert kezdetben a bemutató kisfilm kicsit elbizonytalanított. Azonban végül a dalban nem kellett csalódnom. Bele mászik az ember fejébe. Sőt miközben hallgatom, még megjön a kedvem a tánchoz is. Hihetetlen. Azonban itt egy kicsit kritizálni is tudok (ami múltkor az emelkedett csokigolyóknál nagyon nem ment....na most istenem, nem tehetek róla, hogy nem találtam rosszat az elmebajukban), visszatérve a tárgyra: ebben a dalban ének terén úgy érzem, hogy sokkal jelentősebb szerepet osztottak Hyunseungra. Ne értsétek félre, nekem ezzel semmi bajom sincs, sőt...imádom a hangját, és azt is el kell ismernem, hogy Hyunat felül is múlja. Azonban néhány helyen megcsillan a fény, és a hölgyemény is kieresztette a hangját, olyankor én is rádöbbenhettem, hogy talán több is van benne, mint amennyit kienged. Mindent összevetve egy jó kis popslágert hoztak össze. Na és akkor most adom a hideget, szóval nézzük a videót. Maga a történet. Két bérgyilkos, akiket egymás megölésére béreltek fel, csak úgy nyugodtan flörtölgetnek egymással, vagyis bocsánat, először úgy tesznek, mintha nem is ismernék egymást, majd fellángol egy csöppnyi szenvedély és meg is van a videó alapja. Azért meg kell színezni a dolgot és jöjjenek bele az apróbb pikantériák. Az egyik rész, amit különösen kedvelek a vége felé van. Hyuna magabiztosan végigméri magát a tükörben fegyverrel a kezében és elkönyveli, hogy még ezzel is szexin mutat, majd elindul Hyunseung megölésére, DE a pisztolyt nem viszi magával. Azonban kezdetben kiváló taktikát alkalmaz, elcsábítja, hitegeti a szegény férfiáldozatot (aki mindvégig mit sem sejt...na persze), majd egyszercsak az erotikus képekből arra ébredünk, hogy aljas módon el szeretné égetni az ellenfelét (aki percekkel ezelőtt még a szeretőjének is elment). Ez még fogjuk fel úgy, hogy el is megy, na de hogy csak úgy szimplán eldobja az öngyújtót és semmi veszélyérzete sincs ezzel kapcsolatban. S lám megérzéseim beigazolódnak, hirtelen jön a bosszú. Hyunseung fegyvert ránt elő, és Hyunara emeli, aki ahelyett, hogy azonnal elmenekülne, meglepett arccal megvárja, amíg elsül a pisztoly. Ez aztán az igazi thriller! A tánc viszont rendkívül jó benne, vagyis egy bizonyos része. S hogy miért írom ezt? Nos, először is meglepett, hogy ilyen vágással engedték megjelenni a videót. A koreaiak eddig nem arról voltak híresek, hogy bátran reklámoztak erotikus mozdulatokat a klipekben, erre tessék itt van ez! Bár én ennek nagyon örülök. Kicsit úgy érzem, hogy sikerült leküzdeni a felállított határokat. Hyunseung táncképességeivel eddig is pontosan tisztában voltam, így nem okozott meglepetést a remek mozgása. Azonban Hyunanál valami nagyon szembetűnő volt. A kameraállás. Nagyon sokszor megfigyelhető a videóban, hogy a kamerát a földre helyezik, vagy csak attól egy kicsit magasabbra. Na most ez nem lenne olyan nagy szám, viszont tekintve, hogy a Hyuna által viselt ruhák mondhatni még a combja közepét sem érik el...így már mindenki érti, miért ott van a kamera ahol. Emellett igyekeznek az esetek többségében a férfiak által kedvelt női testrészekre közelíteni, de hát istenem, adjuk meg a népnek, amit akar. De ez csak a problémám egyik fele. Mi lenne a másik? Hyuna (szegény már megint őt találom meg) táncmozdulatai. Az összhatással nincs semmi baj és a partnerével is tökéletesen együttműködik. Viszont néhány karlendítésnél (főként) inkább érzem magam egy állatkertben, mint egy videóban. Szerintem ti is tudjátok, mire gondolok. Ezen a két apró részleten kívül, mindent rendben találtam. S most lehet mondani, hogy elfogult vagyok, hisz csak Hyunat kritizáltam. Azonban ha találtam volna hibát Hyunseungban, azt is bátran leírtam volna, ez esetben viszont őt tényleg nem tudom megtámadni sehol. Szívesen feszegetném a ruháival kapcsolatos témát, de az a baj, hogy nem tudom, mivel rajta ezek is jól állnak. Viszont Hyuna mentségére hozom fel, hogy nála azt érzem, a kiadó kiosztott rá egy szerepet, amit ő azóta is tökéletesen játszik, emiatt kicsit homályba merül a valódi tehetsége. Szóval mellette is azért mindenképpen kiállnék. Egybe vetve a dal és a hozzá készült videó átment a rostámon és a kedvenceim közé került, s még inkább csak boldoggá tesz, hogy negatív dolgot is tudtam írni róla szeretetem ellenére. Fejlődőképes vagyok. A közönség pedig szerintem nagyon jól fogadta ezt a "formációt". Egyrészt, mert Hyunseungért több százezer tinilány odavan, Hyuna pedig abszolút példaképnek számít a kinti hölgyek körében. Valamint úgy érzem, a koreai rajongók nagyon szeretik összeboronálni a kedvenc előadóikat. Ez ott teljesen másként megy mint itt. Gondoljunk bele! Míg itt nyugaton, ha a kedvencnek barátnője/barátja lesz, azonnali közfelháborodás kezdődik, és szegény szerencsétlenek több millió fenyegető levelet kapnak. Erre ott kint mi történik? A fanok előre elképzelik maguknak a kedvenceiket, és úton-útfélen hangoztatják, hogy milyen szép pár lennének. Semmi utálat (na jó azért ott is vannak, akik nehezen tudják elfogadni, hogy "jövendőbeli férjük" szíve másért dobog). Semmi óriási sajtóvisszhang (bár kivételes esetekben elég nagy feneket tudnak keríteni egyes bejelentéseknek). Azonban mielőtt itt bárki is már az esküvői fotókról kezdeni álmodozni, nem erősítette meg senki, hogy együtt vannak. Sőt, még csak egy elszólást sem hallhattunk, ami erre utalna. Így ez egyenlőre a rajongók fantáziálása, nem pedig a valóság. Azt pedig, hogy később lesz-e valami kettőjük között, ki tudhatja?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése