2011. december 26., hétfő

Háttérbe szorulva

Nagyon sok Kpop dalt ismerünk már és biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan már rongyossá hallgattuk őket, azonban képtelenek vagyunk megunni, így újra és újra elindítjuk a lejátszóban. Igazam van? Azonban számomra van néhány nagyon kedves dal, amit biztos vagyok benne, hogy nem ismertek annyira. Ezeket szeretném most nektek megmutatni. Nem ígérem, hogy mindegyik popzene lesz, de koreai, az tuti. :)

Elsőre nekem ez egy beazonosíthatatlan dal volt, de ahogy egymás után többször is meghallgattam, az egyik legnagyobb kedvencem lett. Mikor ezt hallgatom olyan érzésem van, mintha éppen Szöul utcáin sétálnék.

Ez a dal számomra egy tipikus harcos dal. Mikor ezt hallgatom, úgy érzem azt üzeni nekem, hogy erős vagyok és véghez tudom vinni az álmaimat. S ha előbb a sétánál tartottunk...ennél a dalnál jóval gyorsabbak és magabiztosabbak a lépteim.

Lassuljunk le egy kicsit és hunyjuk be a szemünket! Ezek után élvezhetjük a srácok elbűvölő hangját. Igazán megragadó dal. Bennem először a refrénje maradt meg. Egy irodalom órán spontán az eszembe jutott, és egy egész napos dúdolgatás után, rohantam a géphez, hogy letöltsem.

Íme az egyik rejtett kincs! Nem sok dalt hallgatok tőlük, de ez az egy már szabályosan a vérembe ivódott. Minden másodpercét szeretem, úgy ahogy van.

Ezt a dalt is nagyon kevesen ismerik. Eddig talán egy emberről tudok, aki szereti, de még sehol sem láttam linkelve..semmi. Pedig nem szabad rejtve hagyni.

Az egyik legnagyobb kedvenceim közé tartozik. Nem túl ismert dal, pont mint ahogyan a banda sincsen agyon reklámozva. De ez pont tökéletes egy elrejtett kincsnek.

Egy fantasztikus sorozathoz nagyszerű zenék is járnak. Ez a City Hunter esetében sem volt másként. Mikor ezt a dalt hallgatom, néha komolyan a sírás kerülget. Valamint tökéletesen passzol a CH történetéhez. Azonnali közönségkedvenc, mégis eddig a háttérbe szorult.

Egy nagy gond van ezzel a dallal. Méghozzá az, hogy akárhányszor meghallom mindig könnyek jelennek meg a szememben. Maga a ritmus és a szöveg is megható, hát ha még valaki látta is a drámát, amihez készült. Mert ez egy OST egy koreai doramához, amit igazság szerint én sem láttam és bármennyire is beleszerettem ebbe a dalba, nem szerepel a jövőbeli terveim között, hogy megnézem. Pedig már hallottam, hogy egy nagyon szép történetet dolgoz fel és olykor igazán szívfacsaró, ami a dal videóján is látszik, azonban még nem vitt rá a lélek.

Azt hiszem, elsőre mindössze ennyi rejtett kincset mutatnék meg nektek, de ha jobban körülnézek még biztosan találok párat, szóval lehet, hogy ebből egy állandó rovatot kell majd létrehoznom. Azonban remélem, hogy már ezekkel a dalokkal is sikerült nektek új dolgokat mutatnom, és ha már csak egyet is megkedveltek, akkor megérte közzétenni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése