2010. május 10., hétfő

11.rész

Remélem, írtok véleményt ! =)


-Az lenne a legjobb, ha most mindannyian vissza mennénk a hotelbe és majd holnap benézünk Kennyhez . - szólalt meg Christian .
-Igaza van . - állt mellé Mike .
Erre mi is felálltunk és elindultunk a kórház parkolójába . Adrian kocsival jött, így nem kellett taxit fogni . Gyorsan a szállodába értünk . A recepciónál Sebastian épp oda akart volna jönni hozzám, amikor Adrian szólt neki, hogy mennie kell, mert részt kell vennie egy késő esti tanácskozáson . Hisz nem tudták, hogy Kennyt ki fogja pótolni a versenyen . Elhadart egy sziát és eltűnt a kijáraton . Fáradtan nyitottam be a szobámba, ahol legnagyobb meglepetésemre egy hatalmas csokor vörös rózsa fogadott . Letettem a táskám és oda mentem megnézni, hogy kitől kaphattam a virágot . Szerencsére volt hozzá egy kártya is .
„Drága Adrienn ! Szeretném ha pénteken az én boxomból figyelnéd a szabadedzéseket . Érted bizonyítani fogok . Csókol : Nico Hülkenberg „
Mindenre számítottam csak erre nem . Hisz Nicoval még csak nem is találkoztam . Úgy látszik már most megkezdődik a sikerért folytatott harc . Sóhajtottam, majd jobbnak láttam ha inkább lefekszem, mert holnap hosszú napom lesz . Amikor már az ágyamban feküdtem, eszembe jutottak azok a pillanatok, amikor Sebi majdnem megcsókolt . Újra egy bizsergő, meleg érzés futott végig az egész testemen . Nem bántam volna ha Sebastian megcsókol ….sőt .
Másnap reggel nyúzottan ébredtem és semmi kedvem nem volt felkelni, de valahogy mégis nagy nehezen kikászálódtam és elkezdtem öltözni . Aztán elindultam a pályára . A mai napot valószínű, hogy Nico Hülkenberg társaságában fogom tölteni, pedig nincs hozzá valami nagy kedvem . A McLaren boxa előtt sétáltam el éppen amikor, valaki utánam szólt .
-Adrienn ! - hallottam meg Lewis hangját .
-Szia. - fordultam meg mosolyogva .
-Hát te ? Mi járatban erre ? - vigyorgott .
-Ismerkedem . - nevettem .
-Áhh, értem . Na és kivel ? - húzta fel a szemöldökét .
-Hát Nico Hülkenberg már meginvitált magához a szabadedzésre . - húztam a szám .
-Miért érzem úgy, hogy nem örülsz ennek ?
-Szerintem csak azért csinálja, hogy ő legyen a kedvencem . Vagyis csak a sikerért hajt .
-Logikus lenne, hisz újonc . - értett egyet velem a brit.
-De azért így előre nem írom le . Lehet, hogy tényleg jófej . Szóval most megyek feltérképezem a terepet .
-Rendben . De később még találkozunk ?
-Persze . Szia .
Majd indultam tovább, de megint nem jutottam sokáig .
-Áhhh....szóval te vagy Adrienn Stern ? - jött oda hozzám hatalmsa vigyorral az arcán Bruno Senna .
-Igen , én volnék . Te pedig ha nem tévedek Bruno vagy, igaz ? - mosolyogtam rá .
-Igen, igen . Örülök, hogy megismerhetlek . - állt meg mellettem . - Magyarázz meg nekem valamit !
-Mégpedig mit ? - néztem rá .
-Hogy kerültél ide ? Hogy jutottál be a Forma 1-be , nőként ? Ki pénzelt be ? - kérdezte gúnyosan .
-Nem pénzelt be senki sem . Kizárólag a magam erejéből jutottam el idáig . - feleltem pókerarccal .
-Kislány ! Azt hiszed, hogy annyira nagy ember vagy hogy csak így flegmázol velem ? - köpte a szavakat .
-Ha jól emlékszem te kezdted . - néztem a szemeibe .
-Ne akarj az ellenségem lenni ! - szórt villámokat a szeme .
-Ennél több kell ahhoz, hogy megijedjek tőled . - sétáltam el , ott hagyva a dühöngő Brunot .
Nem akartam vitába keveredni vele . Semmi értelme nem lett volna, ha leállok vele veszekedni . De nagyon ellenszenves és valamiért túl sokat képzel magáról . Pedig még itt nem nagyon bizonyított és sejtésem szerint nem lesz sztárpilóta . Az egy dolog, hogy a felmenői között van egy világbajnok, de akkor sem biztos, hogy ő is ugyanolyan jó, mint Ayrton Senna .
-Szia . Örülök, hogy elfogadtad a meghívást ! - szakított ki a gondolatmenetemből Nico Hülkenberg .
-Szia . Én örülök, hogy itt lehetek . - mosolyogtam rá .
-Gyere be ! - invitált be a boxába . - Kérsz valamit inni ? Vagy esetleg enni ?
-Nem köszönöm . - néztem rá .
....

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó kis részt hoztál nekünk...:) Nagyon tetszik Adrienn karaktere, két lábbal áll a földön, de nem tudom ez a száguldó cirkusz mennyire fogja megváltoztatni...
    Van egy olyan érzésem, hogy nem igazán kedveled Bruno Sennát...:) Valahogy nekem sem szimpi, de majd kiderül mi lesz belőle a F1 világában...
    Sebi és a majdnem csók...hmmm...csajos kezd erre a szőke buksis németre másként nézni...:) Tetszik...határozottan tetszik...:D
    Izgatottan várom a folytit...:)

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Örülök, hogy tetszik =)
    Hát, igen . Számomra nem valami szimpatikus karakter, de ki tudja mi lesz még belőle a továbbiakban... :D
    Igyekszem :P

    VálaszTörlés