2010. május 21., péntek

20.rész

Nagyon örülnék pár véleménynek! =)


Christiannal még beszélgettünk egy ideig, de lassan neki is mennie kellett. Úgy gondoltam, hogy ma már nem csinálok semmit. Bedőltem az ágyba és sikerült el is aludnom. Már este 8 óra lehetett, amikor felkeltem, így pont volt annyi időm, hogy lefekvés előtt, még telefonáljak párat. Felhívtam a szüleimet és vagy két órán keresztül meséltem nekik, hogy mi minden történt velem az elmúlt hetekben. Utána ugyanezt megcsináltam Lisaval a legjobb barátnőmmel is. Pont amikor letettem, akkor kaptam egy e-mailt, amiben még a Bahrein utáni fotózás képei voltak. Sajnos a fotózáson nem vehettem rész, mert pont tárgyalásom volt. A szemem először Sebastianon akadt meg. Jól nézett ki, sőt.....Észvesztően jó pasi. Olyan régen láttam. Szinte már hiányzik. Hiányzik az a két tengerkék szempár...Úristen, miről áradozok én itt? De bárhogy is igyekeztem a gondolataimat nem tudtam elterelni a németről. Éjfél lehetett, mire álomba szenderültem.
Másnap reggel 9 kor érdekes módon magamtól ébredtem. Senki sem kopogott és még a telefonom sem csörgött. Gyorsan összekaptam magam és már mentem is a pályára. A boxutcában már nagy volt a sürgés-forgás. Mindenki ide.oda rohangált. Elindultam a Red Bull Racing boxa felé, ám amikor már csak pár méterre voltam onnan, valaki elkapta hátulról a kezem. Először ijedten fordultam hátra, de amikor megláttam, hogy ki az illető azonnal felvettem a pókerarcot.
-Mit akarsz? - kérdeztem semleges hangon.
-Mondtam, hogy a játéknak nincs vége. - válaszolt ördögi mosollyal Nico, s elkezdett a boxutca mellett lévő mosdó felé húzni.
-Azonnal engedj el!- szóltam rá dühösen és próbáltam kirántani a karomat a szorításából, de nem sikerült.
A boxutcában alig voltak, mert mindenki a pályán tartózkodott és sokan már készültek a szabadedzésre, ami 1 óra múlva kezdődik majd. Egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki erőteljesen megfogja Nico kezét és elrántja a derekamról, majd egy jól célzott lökéssel a földre küldi a németet. Alig tértem magamhoz. Sebastian védelmezően elém állt, hogy Nico még véletlenül se érhessen hozzám.
-Ajánlom, hogy ne kerülj a szemem elé még egyszer, mert akkor nem fogod ennyivel megúszni. - nézett mérgesen a másik srácra, aki miután ezeket a szavakat meghallotta, el is futott.
-Jól vagy? - fordult felém Sebastian, amikor Nico már messze járt tőlünk.
-Azt hiszem igen. Köszönöm. - néztem rá hálásan.
-Gyere ide! - tárta szét a karját és jó szorosan magához húzott.
Arcomat a nyakába fúrtam, s mélyet szippantottam az illatából. Mámorító volt. Ő nyugtatóan simogatta a vállamat és ha lehetett akkor még szorosabban tartott. Így álltunk pár percig, majd elengedett.
-Jobb már? - kérdezte mosolyogva.
-Sokkal. - pirultam el. - De honnan tudtad? - néztem fel rá hirtelen.
-Christian árulkodott egy kicsit a tegnapi esetről és azóta szemmel tartom a srácot. Amikor megláttam, hogy magával ráncigál rögtön utánatok indultam.
Aztán váratlanul megszólalt a telefonja, mire csak bocsánatkérően nézett rám.
Amikor letette újra felém fordult.
-Vissza kell mennem a boxba, mert mindjárt kezdődik a szabadedzés. Velem jössz? - húzta fel a szemöldökét.
-Igen, szívesen. - mosolyogtam és együtt elindultunk a Red Bull Racing boxa felé.
Amikor oda értünk Christian rögtön le is támadt, hogy mi a fene történt. Mint kiderült látta, amikor Seb elviharzott és már akkor tudta, hogy valami nincs rendben. Miután elmeséltem neki a sztorit, elképedten ült velem szemben.
-Ez a pasi őrült. - jelentette ki nemes egyszerűséggel.
-Igaza volt Lewisnak. - mondtam.
-Miért? - nézett rám meglepődve a csapatfőnök.
-Azt mondta, hogy vigyázzak Nicoval.
-Most az egyszer tényleg hasznos tanácsot adott.
.......

4 megjegyzés:

  1. Szia!!!

    Nagyon jó a törid,bocsi hogy most írok csak először,de nem tudok valami jól fogalmazni...
    Ez a rész is nagyon jó lett,egyre inkább nem bírom ezt a Niko-t....
    De Sebi, a megmentő!!!
    És a végén,mi van Lewissal,mi rosszat mondott...?
    Siess lécc a következővel,
    puszi,Réka

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi =)
    Semmi baj :P
    Nagyon örülök, hogy írtál =)
    Lewis még egy régebbi részben azt mondta, hogy logikus lenne, ha Nico csak a sikerért barátkozna, ismerkedne Adriennel és most talán igaza is lesz.....
    Igyekszem :P
    Puszi

    Adrienn

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon jó a történeted,nekem nagyon tetszik, szépen fogalmazol. Várom a következő részt. :))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Köszönöm =)
    Igyekszem :D

    VálaszTörlés