2010. május 30., vasárnap

28.rész

Remélem ma Sebastian jó eredménnyel fogja zárni a Török Nagydíjat! =) Szóval szurkoljunk neki!!! =)



Tudtam, hogy Bruno most vissza fog venni az arcából és egy ideig békén hagy majd. Kisétáltam a Paddockból és egyenesen a hotelbe indultam. Vagyis csak indultam volna, mert a home előtt találkoztam Bernievel, aki kijelentette, hogy most azonnal gyűlés lesz. Remek! A Maláj nagydíj hivatalos programját egyeztettük és beszéltünk a koreai pálya helyzetéről is. Mondanom sem kell eddig nem nagyon haladtak előre az építéssel, de még mindig nem szabad pesszimistának lennem. Este 11 óra lehetett, mikor végre beértem a szobámba és bedőltem a pihe-puha ágyamba. Másnap reggel korán kellett kelnem, mert már ma indulnom kell Malajziába. Gyorsan elkészültem, de a nap többi rész teljesen kiesett. Az utolsó ami rémlik az az, hogy leszálltam a repülőről. Nos hát igen...hulla fáradt voltam. Az egész utat végig aludtam és mikor megérkeztem a Continental hotelbe , rögtön foglaltam egy szobát és már mentem is pihenni. Kedden délben kopogásra ébredtem. Nagy nehezen kivánszorogtam az ajtóig és kinyitottam azt. Egy kissé dühös Bernie állt előttem.
-Szólhattál volna, hogy Bruno Sennaval kavarsz. - sétált be mellettem.
Ahelyett, hogy a szokásos reggeli morgásomat adtam volna elő, tátott szájjal bámultam a főnökömre.
-Micsoda? Én és Bruno? Ez komoly? Ki volt az a barom, aki ezt kitalálta? - néztem rá hitetlenkedve és kikaptam a kezéből az újságot, aminek a címlapján ez állt: A Forma 1 új álompárja? Bruno Senna és Adrienn Stern egy párt alkotnak? A minap egy meghitt beszélgetésen kapták őket lencsevégre, ahol láthatóan mind a ketten jól szórakoztak. Ez azt jelenti, hogy Adrienn le is adta a voksát a brazil mellett? - Ez egy nagy hülyeség! - csattantam fel.
-Szóval nincs köztetek semmi? - nézett rám nagy szemekkel Bernie.
-Kérlek, ne röhögtess! Hisz szinte ellenségek vagyunk. - akadtam ki.
-Ellenségek? - kérdezett vissza.
-Na jó, lehet, hogy nem akarjuk kinyírni egymást, de vasárnap, amikor ezek a képek készültek, épp abba avattam be, hogy ha engem akar szivatni, akkor többre lesz szüksége.
-Miért mit csinált? -Semmit. Lényegtelen. De ezt most valahogy semmissé kell tennünk! - néztem rá.
-Rendben. - adta be a derekát. - Írj egy nyilatkozatot, amiben elmondod az igazságot és ezt majd közzé tesszük.
-Köszönöm. - sóhajtottam.
-Két óra múlva kérem. - sétált ki a szobából.
Gyorsan összeszedtem magam és le is ültem a gép elé, hogy ezt a pletykát, minél hamarabb tisztázni lehessen. Fél óra alatt kész is voltam a nyilatkozattal: Bruno Senna és köztem semmiféle magán jellegű kapcsolat nincs. Tény, hogy ismerjük egymást, hisz a versenyhétvégéken elkerülhetetlen, hogy összefussunk. Az ismeretségünk kizárólag munkai jellegű. Az újságokban megjelent képeken pedig éppen egy szakmai beszélgetést folytattunk az ausztrál versennyel kapcsolatban. A voksomat pedig még senkire nem adtam le és úgy gondolom, hogy mivel még nem ismerem minden pilótát, így még bőven van időm döntést hozni.
Mikor átnéztem , rögtön Berniehez vittem, aki megígérte, hogy még a mai nap folyamán nyilvánosságra kerül a beszéd. Ezek után még várt rám pár interjú, amiknek a főtémája természetesen a Brunoval való kapcsolatom volt. Este pedig még utó adminisztrációt kellett készítenem az ausztrál futammal kapcsolatban. Éjfél lehetett, mikor úgy döntöttem, hogy kimegyek a pályára, hisz Ausztráliában nem volt időm. Most majd bepótolom.....

2 megjegyzés:

  1. Mégegy első komi *.*
    Nagyon jó lett ez a rész, siess a kövivel! =)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm *.*
    Igyekszem vele =)

    VálaszTörlés