2010. május 12., szerda

12.rész

Az egész napot Nicoval töltöttem, s meglepetten mondhatom, hogy nem éreztem rajta, hogy csak a sikerért lenne velem . Egyszerűen jó fej volt, de ez persze még nem jelent semmit, hisz csak ma ismertem meg. A két szabadedzés között végig beszélgettünk és furcsa mód : elég sok mindent elárult magáról. Először azt hittem, hogy feszengeni fogok a társaságában, de be kell látnom kellemeset csalódtam és eddig Lewis baljóslata nem jött be. Nico végig kedves volt és elmesélte, hogy már gyermekkora óta az a legnagyobb álma, hogy a Forma 1-ben versenyezzen és, hogy ezért bármire képes volt eddig is. Kijelentette : most sem fog meghátrálni . Nagyon eltökélten hangzott. Este 9 óra lehetett, amikor el kellett mennie egy megbeszélésre, így hát elbúcsúzott és el is viharzott. Úgy döntöttem, ha már van egy kis időm, körbejárom a pályát. Kisétáltam a boxutcából, egyenesen a rajtrácsra. Hihetetlen érzés volt ott állni. Kiskoromban még csak álmodoztam erről, és most itt állok. Mindig elképzeltem, hogy milyen lehet a pilótáknak, amikor a verseny kezdetén az autójukban ülnek és várják, hogy kigyulladjon a zöld lámpa.Az adrenalin hihetetlen sebességgel árad szét a testükben. Amikor a versenyt vezető autó padlógázzal átszáguld a célegyenesen és a kockás zászló először neki leng. Megmutatva, hogy ezen a versenyen ő a király kategória királya. Mivel nő vagyok, így soha nem gondoltam, hogy én is lehetnék pilóta, de ha férfi lennék szívesen kipróbálnám ezt az életérzést. Mert ez egy életérzés. A versenyzők és a csapatok is ebben élnek. Minden egyes nap, azért dolgoznak, hogy a versenyhétvégéken a maximális teljesítményt tudják nyújtani. Azért dolgoznak, hogy felállhassanak a dobogóra és, hogy a tribünökön az ő nevüket harsogják. Hihetetlen elszántság van bennük. Tudnak küzdeni a céljaikért úgy, mint senki más. A Forma 1 megtanít harcolni az álmaidért. Nekem is megmutatta, hogy semmi sem lehetetlen, csak ha én annak hiszem. Mindig merész álmaim voltak, olyanok amikre mások, még csak nem is gondoltak és ha elmeséltem nekik, csak nevettek rajtam. De most végre megmutathatom. Hisz itt állok. Elértem a célom, a legnagyobb vágyam vált valóra. Bebizonyíthatom, hogy igenis ha valaki nagyon akarja, akkor meg tudja csinálni. Lassan indultam el a pályán, minden apró centiméterre figyelve. Lehet, hogy furcsán hangzik, de csodálatos volt az egész. Hihetetlen a tudat, hogy azon az aszfaltcsíkon sétálsz végig, amin 250 km/h sebességgel hajtanak végig a versenyautók. Furcsa, de úgy érzem ebbe a világba születtem. Imádom a benzingőzt és az autók fülsüketítő hangját. Ez másnak kellemetlen, de én élvezem. Ide tartottam és most végre megérkeztem. Nem adtam fel. Pedig sokszor lett volna rá okom. Nem olyan könnyű felküzdened magad ide. Meg kell mászni a ranglétrát. Ami már csak azért is nehéz, mert nő vagyok. Először rengeteg előítélet ért, de ezek csak erősebbé tettek. Ez a világ sem egy habostorta. Más, mint a normál élet, de nem könnyebb! Közben már a második kört
tehettem a pályán, újra ott álltam a rajtrácson. Élveztem! Végig futott a tekintetem a gumifalakon, amibe bármikor belecsapódhat valaki, elvesztve ezzel a versenyt vagy akár ennél is többet. Kitértem a rázókövekre és szinte átéltem azt a pillanatot, amikor több 100km/h órával átszáguldanak rajtuk. Követtem a kanyarok ívét, melyekben a pilóták sokszor a határon autóznak. Belegondolva a versenyző a futam alatt részévé válik az autónak. Ő is egy gép lesz. Érzésekkel, de egyszerre mozdul a gépezettel. Átéli a vezetést. Csodálatos! Őrült egy világ, ha újra kezdeném, akkor is itt akarnék kilyukadni. Semmit sem csinálnék másképp. Nem a pénz hajt előre, ha az motiválna,akkor már rég nem lenne semmi értelme. Akkor csak egy kényszernek érezném. Így pedig maga az áldás. Hisz nem mindenkinek adatik meg, hogy a munkája legyen a hobbija. Itt mindenki élvezi a munka minden egyes percét. Persze vannak mélypontok, de ezektől függetlenül, hihetetlen….hihetetlenül jó! Itt együtt egy nagy család jött létre, mely országról országra utazik. Igaz vannak akik kihúzzák magukat ebből a közösségből, de a legtöbben ismerik és kedvelik a másikat. Fantasztikus érzés, hogy mostantól én is beletartozom ebbe! Ez egy olyan hely, ahol bármit dolgozol is átélheted a száguldást! Ez a száguldó cirkusz.............

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész, ahogy megismertetted Adrienn érzéseit! :) Lassan profi leszel :)

    Üdv.

    Gicus

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm =)
    Hát...igyekszem :D

    VálaszTörlés