2010. május 30., vasárnap

Török Nagydíj

Sziasztok!
Hoztam nektek egy kis friss információt a mai futammal kapcsolatban.

Sebastian Vettel könnyedén megnyerhette volna a Török Nagydíjat!
Christian Horner azt nyilatkozta, hogy Seb nagyon jó helyzetben volt, ahhoz, hogy megnyerje a futamot. Horner megerősítette, hogy Mark Webber üzemanyag-takarékos módban volt, ami miatt az egyenesekben veszített némi teljesítményt. Sebnek sikerült 1 extra kg üzemanyagot megspórolnia. De természetesen mindkét autó azonos mennyiségű üzemanyaggal vágott neki a versenynek. Horner véleménye szerint Mark a piszkosabb oldalra tolta Sebastiant, kevés helyet adva neki. A német nagyon agresszív volt.Ugyanakkor a Red Bull motorsport-tanácsadója egyértelműen Mark Webber teszi felelőssé. Marko azt nyilatkozta, hogy Mark lelassult, Vettelre viszont hátulról nyomást gyakorolt Hamilton, így maximális tempóval kellett mennie. Marko szerint az ausztrál pontosan tudta, hogy lassabb a csapattársánal, mivel a rádión is jelezte, hogy valamiért az egyenes részeken lelassult. Webber pontosan ismerte a szituációt és arról is pontosan tájékoztatták, hogy Hamilton intenzíven nyom. Sebastian annyival gyorsabb volt, hogy el kellett volna mennie csapattársa előtt. Ha Webber feltartotta volna Vettelt, Hamilton megelőzte volna a németet. A McLaren nyomása miatt Vettelnek egyáltalán nem volt más választása, különben Hamilton lehagyta volna. Ugyanakkor az osztrák szakember nemcsak az ausztrált hibáztatja, hanem a versenymérnökét(Ciaron Pilbeam) is.

Vagyis elvileg NEM Sebastian Vettel volt a hibás! ( szerintem sem.)

Ti mit gondoltok???

Ui.: Holnap hozom a történet következő részét =)

Puszi,
Adrienn Stern

13 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)
    Nem akarok senkivel összetűzésbe kerülni , de szerintem meg pont , hogy ő volt a hibás . Én úgy láttam a visszajátszásban is , hogy Seb kicsit jobbra húzza a kormányt és így történt a baleset . Ha nem akarja megelőzni kettős győzelem lett volna a Red Bull-nak .
    üdv:Hella

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem fogsz, hisz szabad világban élünk és nyugodtan elmondhatod a véleményedet! =)
    A fent leírt információk a Red Bull háza tájáról származnak, vagyis ezek a tények. Nem biztos, hogy minden pontosan úgy történt, ahogy azt a kamera mutatta.(Ezt igazolják az eddigi nyilatkozatok is.) A kettős győzelemre én nem fogadtam volna, mert ha Vettel nem próbálja meg megelőzni Webbert, akkor valószínű, hogy őt előzi meg Hamilton.
    Köszönöm, hogy leírtad a véleményedet =)
    Üdv.: Adrienn Stern

    VálaszTörlés
  3. szia! szerintem Webber volt hibás egyérteléműen.. nem vmi fer játékos ezt már bizonyította párszor...

    VálaszTörlés
  4. Ez autóverseny...Az a lényeg, hogy előzzenek. Emlékezzünk csak a bizonyos M.S. Barichello előzésre. Szerintem Vettelnek muszáj volt előznie és kész. Button meg Hamilton miért tudta megcsinálni? Mert figyeltek egymásra...
    Inkább Webber a hibás...amúgy nem lett volna Red Bull egy-kettő, ahhoz túl jók voltak a McLarenek. És azért ez nem az utolsó kanyarban volt...
    Ingrid

    VálaszTörlés
  5. sztem Webber volt a hibás én a visszajátszásban azt láttam hogy a kormányát barra huzza egy kicsikét szegény Seb pedig jól jöt volna neki ez a gyözlem és ha jól hallom akkor Webber nwm fog jövőre el menni pedig menyire örültem volna nei :D na ez az én véleményem köszike h meghallgattatok pusszi sziasztok :D

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok =)
    Köszönöm, hogy leírtátok a véleményeiteket! =)
    Szerintem is Webber volt a hibás, és ezt nem csak azért mondom, mert Sebastian a kedvencem. Függetlenül attól, hogy ki a kedvencem, szerintem Vettel jobb pozícióban volt, és parádés előzés lehetett volna, ha nem történik meg a baleset. Viszont szerintem Sebastian egy kicsit érzékeny. Véleményem szerint már kissé frusztrálta, hogy Webber mindig előtte végzett és először ennek az okát sem tudták megmondani. Megakarta mutatni, hogy ő is olyan jó, vagy akár jobb is, mint Webber. Így ebből a szempontból is érthető, hogy megpróbálta megelőzni.

    Üdv.: Adrienn Stern

    VálaszTörlés
  7. Igewn, én is néztem, és én is láttam hogy sztem Sebi volt a hibás :S

    VálaszTörlés
  8. Bocsi, elírtam Webbert akartam írni (ez egy kicsit égő :$)

    VálaszTörlés
  9. Semmi baj =)
    Egyébként a legfrissebb információk szerint a Red Bull ugyanolyan vétkesnek ítélte mindkettő pilótát. Szerintem inkább Sebet fogják kihozni bűnösnek, de remélem ( biztos vagyok benne ), hogy Kanadában megfogja mutatni Webbernek, hogy baleset ide vagy oda, ő akkor is egy nagyon jó versenyző!

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Szerintem is Webber volt a hibás.Basi simán megnyerhette volna a futamot ha nem történik meg a baleset.
    Osztálytársammal már elterveztük Webber halálát.xD
    Amúgy szerintem vasárnap én idegesebb voltam amiatt hogy Basi kiesett mint Ő maga. :D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Örülök, hogy leírtad a véleményedet =)
    Én is a TV előtt toporzékoltam :D

    VálaszTörlés
  12. http://www.f1reports.com/f1/article/5882/

    =)
    Ingrid

    VálaszTörlés