2010. május 15., szombat

14.rész

-Mostanában sűrűn fogok neked kávét hozni. - sétált be a nappaliba Bernie.
-Remek! Vagyis készüljek fel rá, hogy mostantól korábban indul a munkaidőm. -húztam a számat és utána mentem.
-Adrienn! - szólt rám.
-Most mi van? - néztem rá.
-Te a nap 24 órájában dolgozol.
-Köszönöm! Ez igazán biztató, de térjünk a lényegre! Mi változott?
-Na, akkor mondom a mai menetrendedet. Reggel 8 órára a pályán kell lenned, mert lesz egy fotózásod. 10 órától délután 2-ig interjúkat adsz, különböző műsoroknak illetve újságoknak. Aztán megjelensz az időmérőn, ahol elcsevegsz néhány fontosabb emberrel. 4-kor lesz egy megbeszélés, amin egyeztetjük az Ausztrál Nagydíj menetrendjét és a további promóciót. Ez körülbelül este 8-ig fog tartani. Ezek után még adok pár iratot,amit át kellene nézned . Emellett a fotózással kapcsolatos ügyekről is szeretnék holnap reggelre tájékoztatást kapni. Annyiban megkönnyítettem a dolgod, hogy a csapatfőnököknek már előre szóltam erről. Így mindannyian itt maradnak a verseny után és pózolgatnak egy kicsit.
-Értem. - bólogattam és közben már jegyzetelnem kellett, mert szinte az egész napom be lett táblázva. - Még valami?
-A mai napra nincs már semmi.
-És holnapra?
-Csak annyi, hogy a versenyen ott kell lenned. Aztán az estéd szabad. Viszont hétfő délután 3 órától lesz egy megbeszélés még itt a home-ban.
-Rendben . Mikor mehetek haza?
-Erről is akartam veled beszélni. - nézett rám félve.
-Vagyis?
-Kedden még mindenképpen itt kell lenned, mert vár még rád pár interjú. Szerdán tárgyalok a koreai pálya ügyéről és azon biztos, hogy ott kell lenned.
-Azután?
-Szeretnélek megkérni, mivel én még nem tudok menni, hogy csütörtök délután repülj Koreaba és intézz el néhány dolgot! - mondta félve.
-Mégis mit? - akadtam ki.
-Pénteken az épülő pálya területén vezetnének körbe és a ezt végig adminisztrálnod kéne, hogy tudjam milyen ütemben haladnak a munkálatok. Szombaton az ottani sajtónak kellene pár információt adni az építkezésről. Vasárnap tárgyalnod kellene a folytatásról és ha hibát észlelsz, akkor annak a kijavításáról. Hétfőn pedig én is oda megyek és akkor nekem is elmagyarázod azt, amit az ott tartózkodásod alatt megtudtál. Kedd este pedig jönnöd kell velem magángépen egyenesen Ausztráliába.
-Ezt te mind komolyan gondoltad? - néztem rá hitetlenkedve.
-Igen. - válaszolt magabiztosan.
-Akkor ellenvetésem sem lehet? - reménykedtem.
-Nem.
-Oké. Akkor ha most megengeded rendbe szedem magam, hogy kibírjam a mai tempót.
-Értem a célzást, már megyek is. De ne felejtsd! Fél 8-ra legyél a pályán
-Igenis! - vágtam magam nevetve vigyázzba.
Bernie nevetve sétált ki a szobámból, mire én megkönnyebbülten sóhajtottam és lerogytam a kanapéra. Kezembe vettem a jegyzetemet és még egyszer gyorsan átfutottam. Mondhatni remek kis nap lesz. Már most nincs kedvem elkezdeni, de menni kell. Megittam a maradék kávét és bevonultam a fürdőbe készülődni. 7-kor indultam el a pályára, gondolva, hogy ha előbb érek oda az nem lesz gond. De szinte, még késtem is, olyan nagy közlekedési dugó volt a városban.
.......

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    :D Szegény csaj nyakába szakad minden :D De hát ez van ha valaki Berni bácsi mellett melózik és mindenki imádja.

    Csak így tovább.

    pusz!

    Gooffy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát igen =)
    Köszi, hogy írtál! :P
    Igyekszem.
    Pusz!

    VálaszTörlés