2010. május 26., szerda

24.rész

Másnap reggel 9 órakor keltem, gyorsan rendbe szedtem magam és már indultam is a pályára. Bernievel volt egy kisebb megbeszélésünk, ahol egyeztettük a Maláj Nagydíj programját. De utána egész nap szabad voltam. Lesétáltam a boxutcába, ahol már mindenki ide-oda kapkodott. Csak egy kívánságom volt a mai napra: ne találkozzak Nico Hülkenberggel. Múltkor bőven elég volt belőle. A Red Bull Racing boxához sétáltam, ahol először egy nyúzott Sebivel találkoztam. Még köszönni sem volt ereje, így csak intett egyet és el is tűnt a boksz hátsó részében. Megkerestem Christiant, aki épp Adriannal beszélgetett, így türelmesen megvártam míg végeznek.
-Szia. - jött oda és adott két puszit.
-Szia. Mi a helyzet?
-Úgy érted, hogy milyen?
-Akár. - mosolyogtam.
-Van egy nyúzott pilótánk és egy rossz előérzetünk.
-Nem fest túl rózsásan. De Seb miért ilyen használhatatlan? - húztam fel a szemöldökömet.
-Tegnap hajnali egykor végeztünk a megbeszéléssel és ha jól tudom utána sem tudott elaludni, mert már reggel 7 -kor itt volt.
-Vagyis semennyit sem pihent. - jelentettem ki egyszerűen.
-Valahogy úgy. Ma is megtisztelsz minket a társaságoddal? - kérdezte nevetve.
-Ígérem meghúzom magam a háttérben. - kacsintottam odamentem a szerelőkhöz egy kicsit beszélgetni. Már 1 óra lehetett, amikor elkezdtek készülődni a futamra. Hamarosan egy friss Sebi sétált előre, akinek csak annyi ideje volt, hogy rám mosolygott és ment is tovább. Már csak pár perc volt a rajtig és mindenki feszülten várta, hogy felgyulladjanak a zöld lámpák. A szerelők mellettem lélegzetüket visszatartva figyelték a képernyőket. Pár pillanat múlva felbőgött az autók motorja és megkezdődött a verseny. Seb tökéletesen elkapta a rajtot és megtartotta a polet. Kezdtünk örülni, hogy most végre a szerencse is a német mellé állt, de sajnos nem így történt. Hirtelen csak azon kaptuk magunkat, hogy a képernyő Vettelt mutatja a kavicságyban. A szerelők a földhöz vágták a kesztyűiket és dühösen ültek le a székekre. Most életveszélyes lett volna Christian közelébe menni, így inkább bementem a boksz hátsó részébe. Közben még láttam, hogy Seb sisakkal a fején a box felé tart és még fél füllel hallottam, ahogy Adrian megjegyzi: „ Csodálom, hogy még nem lett idegbeteg!”, mire Mike oda kiáltott neki:”Csak várd ki!”. Az utóbbi bizonyult igaznak. Amikor Seb megérkezett, mindenki azonnal felugrott és a német elé álltak. Levette a sisakját, ledobta a földre, dühös pillantást vetett a csapatra, majd szó nélkül hátra indult. Mindenki elállt az útjából. Halálos csend uralkodott a boxban.
-Azt hiszem most utána megyek. - mondta Adrian.
-Ne! - szólt rá Mike, mire mindenki érdekesen nézett rá. - Adrienn hátul van.
A többiek mindannyian értették a célzást és kicsit nyugodtabban ültek vissza a helyeikre, Christian pedig csak csóválta a fejét.
Hallottam, ahogy Seb dühösen becsörtetett a boksz hátsó részébe és sejtettem, hogy az utolsó szobába tart, így kiálltam a folyosóra, várva a hurrikánt. Hamarosan meg is érkezett. Embert én még ennyire nem láttam dühösnek. Szinte égettek a szemei és kétség sem fért hozzá, hogy most bárkit képes lenne felkenni a falra. Valamiért mégsem féltem tőle. Tudtam, hogy engem nem bántani és a sejtésem be is igazolódott. Eddig a földet bámulta, ám amikor már csak pár méterre volt tőlem felemelte a fejét és rám nézett. Hirtelen megtorpant. Tétovázott. Aztán végül gyors léptekkel elindult felém, megállt előttem, belenézett a szemeimbe, megragadta a karom és behúzott a szobába, maga mögött becsukva az ajtót.
.........

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett. :D
    de miért itt kellett abbahagyni?:(
    sieess.:D

    VálaszTörlés
  2. Köszi =)
    Hát...így a következő rész még izgalmasabb lesz :P
    Rendben =)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Imádooooom! (L) De ugye-ugye-ugye nagyon hamar lesz folytatás? Mert nagyon kíváncsi vagyok és nagyon szeretném olvasni. (És nagyon remélem, hogy végre lesz valami közöttük :P)

    VálaszTörlés
  4. nagyon kircsi lett! Imádom <33
    Amúgy valamit megszeretnék veled beszélni :))
    várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  5. Szia Monshe!
    =) Igyekszem vele :D Hát....... :P A későbbiek folyamán majd kiderül :D

    Szia Alexandra!
    Örülök, hogy tetszik =)
    Okés =) Na és mit ? Mesélj! :P
    Igyekszem =)

    VálaszTörlés
  6. Ma lesz rész?:D
    Mert már nagyon várom a folytatást!Gratu a történethez!
    Dóra

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Hát először úgy terveztem, hogy csak holnap hoztam volna az új részt, mert ma nagyon sok dolgom van...
    De mivel ennyi véleményt kaptam így pár perc és fel is teszem az újat =)
    Köszönöm =)
    Örülök, hogy tetszik :D

    VálaszTörlés