2010. május 28., péntek

26.rész

Remélem megajándékoztok sok-sok véleménnyel! =)


Már vagy fél órája feküdtünk egymás mellett, de eszembe sem jutott, hogy mennünk kellene. Pont amikor megakartam szólalni, hirtelen kinyílt az ajtó. Sebastian villámgyorsan felugrott, míg én ölő pozícióba rendeztem magam a kanapén. Amikor megnéztem, hogy ki is jött be, elállt a lélegzetem. Seb kővé dermedve állt mellettem és csak a számomra ismeretlen személyt bámulta. Mégis valahonnan ismerős volt. Mintha már láttam volna valahol. Nekem kicsit plázacicának tűnt.
-Mit keresel itt? - kérdezte Seb.
-Ezt én is kérdezhetném róla. - mutatott rám a nő.
-Te már nem kérdezhetsz semmit! - morogta Seb.
-Bocsánat, de szabad... - kezdtem volna bele a kérdésembe ami már pár perce foglalkoztatott, de a nő közbevágott.
-Nem! Nem szabad+ Neked csak eltűnni szabad! - rivallt rám.
Elszámoltam tízig és vettem egy mély levegőt.
-A jelen helyzetben nekem több jogom van itt lenni. - vettem fel a pókerarcot.
-Na vajon miért? Te vagy a Red Bull Racing új csicskája? - vigyorgott ördögien, mire Seb arcára nyugtalanság ült ki.
-Nem éppen. - válaszoltam higgadtan.
-Nem szeretem a barkóbákat. - jelentette ki cinikusan.
-Ismered Bernie Ecclestonet? - kérdeztem rá.
-Naná! Sőt, hamarosan az egyik pártfogoltja leszek. - nevetett.
-Ezt mégis, hogy tervezed? - néztem rá hitetlenkedve.
-Van valami Adrienn, az a jobb keze. Szóval bevágódok a csajnál és nyert ügyem van. - vigyorgott fölényesen.
-Az nem fog menni. - húztam a szám.
-Na és miért nem? - kérdezte ironikusan.
-Nos, hello – sétáltam oda hozzá – A nevem Adrienn Stern. Én vagyok Bernie jobb keze, szóval nálam kell bevágódnod. - nyújtottam mosolyogva a kezem.
-Hello. - dadogta és kezet fogott velem.
-Most meglepődtél, mi? - vigyorogtam. - De te ki vagy?
-Hanna Prater, Sebastian barátnője. - ment oda a némethez és átkarolta a derekát.
-A volt barátnőm. - egészítette ki Sebastian és kiszabadult a lány öleléséből.
-Még mindig itt tartunk? - nézett rá Hanna.
-Hogy kerülsz ide? - kérdezte Seb hidegen, semmibe véve az előző kérdést.
-Majd elmondom, ha ő kimegy. - mutatott rám megint undorodva.
-Van neve is! - förmedt rá Seb. - Emellett ő azért van itt, mert én megkértem rá. - mosolygott rám.
-Hanna, tulajdonképpen ki engedett be? - néztem rá kíváncsian.
-Bruno. - adta az egyszerű választ.
Már megint Bruno! Múltkor is bunkó volt és biztos vagyok benne, hogy ezt sem véletlenül tette.
-Magunkra hagynál? - fordult felém cinikusan Hanna.
Kérdőn Sebastianra néztem, aki észrevétlenül bólintott.
-Persze. Később találkozunk! - köszöntem el tőlük és kisétáltam a szobából.
A boxban már alig voltak. Csak pár szerelő és Christian volt ott. A csapatfőnök mikor meglátott rögtön odajött hozzám.
-Hanna hogy kerül ide?- támadott le.
Fogalmam sincs. - sóhajtottam.
-Mi történt ott bent? - célzott arra, hogy mit csináltunk hátul kettesben a némettel.
-Semmit. Sikerült megnyugodnia. - adtam a tömör választ.
-Zavar? - húzta fel a szemöldökét.
-Ki? - kérdeztem vissza.
-Hanna.
-Miért zavarna? - néztem rá értetlenül.
-Előttem ne próbáld letagadni! Tudom, hogy alakul köztetek valami. - jelentett ki nemes egyszerűséggel.
.........

14 megjegyzés:

  1. Mért érzem úgy, hogy Hanna egy negatív szereplő?:$
    Szegény nem lesz a kedvencem.xD:$
    Egyébként jó lett. :D

    VálaszTörlés
  2. Ohh,de jóó rész lett! *.*
    Siess a kövivel, mert leharapom a fejed :$:D

    VálaszTörlés
  3. Szia Solya.
    Nos, igen Hanna nem éppen a legkedvesebb szerepet fogja betölteni a történetben, de azért hozzáteszem, hogy nekem a való életben semmi problémám nincs vele =)
    Köszi =)

    Szia Alexandra.
    Köszi =)
    Igyekszem :P
    Amúgy miről akartál velem beszélni?

    VálaszTörlés
  4. ohh csak kiváncsi vagyok, mivel mintha láttalak volna téged :O

    VálaszTörlés
  5. Tényleg? :O
    Ha megmondod, hogy hol, akkor megmondom, hogy jártam-e arra =)
    :P

    VálaszTörlés
  6. Öhm... Aszód,Csengey Gusztáv Általános Iskola fönti suliba nem te jársz? :O

    VálaszTörlés
  7. De igen =)
    A Rákóczi úti iskolába járok ( most ballagok ) =)
    Honnan tudod? :O
    Ismerhetlek valahonnan? :P
    Te hova jársz suliba? :D

    VálaszTörlés
  8. Háhá, tudtam :D
    Mivel én is odajárok :P
    És fölismertelek :))

    VálaszTörlés
  9. Tényleg? :O
    Hanyadikos vagy? =)
    Az tök jó *.*

    VálaszTörlés
  10. Amúgy annyit elárulok hogy már beszéltünk is a büfénél. :P

    VálaszTörlés
  11. Igen, emlékszem =)
    Már tudom :P

    VálaszTörlés
  12. Ohh, akkor mond meg hogy ki vagyok :D:P

    VálaszTörlés
  13. Molnár Alexandra
    5.b
    :D
    Igaz? :P

    VálaszTörlés
  14. ahj, igen :DD :P

    VálaszTörlés