2010. június 9., szerda

34.rész

Leültem a sarokba és nem tudtam mást tenni, mint várni. Nem tudom mennyi ideig ülhettem ott, de a kinti hangokból ítélve a szabadedzés épp most fejeződött be. Tegnap dél óta nem ettem és kezdtem rosszul érezni magam. A hasam rettenetesen görcsölt, hányingerem volt és alig éreztem a lábaimat. Mikor a telefonomra pillantottam, kicsit megkönnyebbültem. Már engedélyezett hívásokat. Újra megpróbáltam elérni Christiant, de hiába: nem vette fel. A második esélyem Fernando volt. Rögtön tárcsáztam, de közben a lában is teljesen begörcsölt. Sikítani tudtam volna a fájdalomtól.
-Igen? - vette fel Fer.
-Fernando, kérlek segíts! - préseltem ki magamból nehezen a szavakat.
-Adrienn? Mi történt? Hol vagy? - kérdezgetett aggódva.
-Hanna bezárt egy szobába, Vettel boxának hátsó részében és fáj mindenem. - hadartam fájdalmasan.
-Ne aggódj! Kihozlak! - majd lecsapta a telefont.
A spanyol idegesen rontott be a Red Bull Racing boxába. Christian és Sebastian az autónál ültek és beszélgettek.
-Mondhatom szép! Ti aztán szépen vigyáztok Adriennre! - nézett rájuk villámló szemekkel Fernando.
-Már bocs, de mi a fenéről beszélsz? - állt fel idegesen Seb.
-Az őrült csajod bezárta egy szobába, valahol itt a boxban és a hangjából ítélve nincs valami fényesen.
-Mi? - kérdezett vissza megsemmisülten a német.
-Hol van? - pattant fel Christian.
-Nektek kéne tudnotok! A ti boxotok! - Fer.
-Hátul van egy üres szoba. - esett le a csapatfőnöknek. - Valószínű ott van.
Sebastian lóhalálában futni kezdett a boksz hátsó része felé, őt követte Fer, majd a csapatfőnök. A folyosó végén lévő ajtóhoz mentek. Seb megrángatta az ajtót, de az zárva volt.
-Adrienn, bent vagy? - kiáltott be Christian.
-Igen. - válaszoltam és a fal mentén felálltam.
-Háromra. - hallottam Fer hangját.
Betörték az ajtót és a spanyol egyenesen odarohant hozzám. Szorosan a karjaiba zárt. Félve bújtam hozzá. Aztán mögötte megláttam Seb csalódott és félelemmel teli arckifejezését. Később pedig feltűnt egy aggódó Christian.
-Jól vagy? - kérdezte Fer.
-Igen, csak a hasam nagyon görcsöl. - kaptam az említett testrészemhez. - Nem ettem tegnap óta és ez valószínűleg egy kicsit betett neki.
-Mi történt? - jött oda hozzám a csapatfőnök és megsimogatta a hátam.
-Hanna hátrahívott, mert beszélni akart velem. Aztán pedig bezárt és itt hagyott. - néztem Seb tengerkék szemeibe.
-Sajnálom. - suttogta és közelebb akart jönni, de Fer megállította.
-Ne merj a közelébe menni! Gyere Adrienn! A versenyhétvégét a Ferrarinál töltöd. - ragadta meg a karom Fer és maga után húzott.
Seb csalódottan nézett utánunk, mire Christian csak megveregette a vállát. Nekem nagy nehezen sikerült elhitetnem Fernandoval, hogy Seb nem tehet semmiről. Ezt csak akkor hitte el teljesen, mikor megkapta a hírt, hogy a német egy hatalmas veszekedés után, szó szerint hazazavarta Hannat. Az időmérő utolsó perceiben feszülten figyeltem a Ferrari képernyőjét. Lehet, hogy nem volt fair, de Sebnek szurkoltam. A végén a német a második helyen fejezte be a napot.
-Elszúrtam. - hallottam meg Seb hangját a csapatrádión, mivel nyílt rádióadás volt.
-Majd holnap javítasz! Szép volt! - szólt bele Christian.
-Nem erre gondoltam. - sóhajtott a német.
-Később megbeszéljük! - zárta le a témát a csapatfőnök.
.......................

2 megjegyzés: