2010. június 27., vasárnap

46.rész + Vélemény

Sziasztok!
Ismét hoztam új részt, amihez szeretném ha sok-sok komit írnátok! =) Emellett ma délután lezajlott az unalmasnak egyáltalán nem nevezhető Európai Nagydíj! Sebastian Vettel indult a pole pozícióból, és szerencsére ő is haladt át először a kockás zászlón! =) Gratulálunk neki! Fantasztikus verseny volt! =) [Közben pedig Németország is megnyerte a foci meccset Anglia ellen a VB-n (Ger 4:1 Eng)] Viszont sajnos balesetben nem volt hiány ezen a GP-n sem. Mark Webber életveszélyeset bukott, de sértetlenül szállt ki az összetört autójából! Reméljük tényleg minden rendben van vele! =) Szóval ezzel kapcsolatban szeretnék kérni tőletek valamit! Kérlek, írjátok le nekem megjegyzésben, hogy ti mit gondoltok a Valenciai Nagydíj történéseiről, illetve az eredményéről!



-Beszélj vele! - tanácsolta Christian.
-Megpróbálom! - sóhajtottam.
-Menni fog! Szia! - köszönt el, majd kilépett az ajtón.
Fáradtan dőltem be az ágyba, előre is félve a holnaptól. Másnap reggel dél körül keltem. Gyorsan összeszedtem magam és mentem is ki a pályára. Mikor odaértem mindenhonnan csodálkozó szemek meredtek rám. Valószínű, hogy mindenki tudja, Jasonnek köszönhetően. Felemelt fejjel sétáltam végig a boxutcán, egyenesen a Red Bull Racing boxa felé. Amikor bementem az összes szerelő meglepődve, mégis mosolyogva bámult rám.
-Áhhh.....az eltévedt kis bárányka visszatért! - hallottam meg magam mögött Mark hangját.
-Bocs, de nincs kedvem vitatkozni! - indultam el a boksz hátsó része felé.
-Mit műveltél a mi kis Sebastianunkkal, hogy tegnap és ma is ilyen szar teljesítményt nyújtott?
Erre a kérdésre megtorpantam.
-Lám-lám! Fején találtam a szöget? - sétált közelebb hozzám.
A szerelők ökölbe szorított kezekkel álltak az autó körül és villámokat szóró szemekkel néztek Webberre.
-Mit akarsz hallani? - fordultam meg.
-Azt hiszed, hogy itt minden a tiéd? - köpte a szavakat.
-Hogy jön e most ide? - kérdeztem értetlenül.
-Tudod, nekem most jól tettél! - nevetett fel ördögien. - Elterelted Sebastian figyelmét, és emiatt rosszabb lett, mint volt.
-Őt hagyd ki ebből! Csak az a bajod vele, hogy jobb nálad! Na meg persze az, hogy bármennyire nyalizol, nem leszel a főszponzorok kedvence. - vágtam vissza.
-Mégis mit képzelsz magadról? - kapta el a karom, mire mindegyik szerelő tett egy lépést előre.
-Itt meg mi folyik? - érkezett meg Christian, háta mögött a csapat többi tagjával.
-Webber nem bírja a vereséget! - néztem az ausztrál izzó szemeibe.
Abban a pillanatban megláttam a tengerkék szempárt Christian mellett. Ez a pár másodperc, amíg nem figyeltem Markra, pont elég volt neki. A karomnál fogva egy hatalmasat lökött rajtam, aminek az lett az eredménye, hogy a székek közé zuhantam. Az alkaromba hirtelen fájdalom nyílalt és mikor rá pillantottam vér folyt belőle. Bizonyára az egyik széken lévő csavar kicsit felsértette.
-Te állat! - indult meg Seb Mark felé, de Adrian megállította.
-Nem verekedhettek össze időmérő előtt! - rivallt rá.
Lassan feltápászkodtam a törmelékek közül és Webber elé léptem.
-Most boldog vagy? - kérdeztem gúnyosan.
-Igen! Tudod ez nagyon jól esett. - nevetett, mire a válaszom csak egy hatalmas pofon volt.
Mark láthatóan meglepődött ezen, és hátrált pár lépést.
-Na ide figyelj, te utolsó gazember! - Megkapod a hőn áhított vallomásodat! - néztem rá pókerarccal, majd megemeltem a hangomat. - Emberek! Mindenki figyeljen, kérem! Most hivatalosan is megerősítem, hogy szerelmes vagyok Sebastian Vettelbe és kész vagyok érte akár a karrieremet is feláldozni! - kiabáltam.
Mindenki kővé dermedve, némán bámult hol rám, hol Sebre. A tengerkék szempárba néztem, ami megnyugvást és boldogságot tükrözött.
-Tudod mi a furcsa? - fordultam Mark felé. - Az, hogy nagyon jólesett ezt elmondani.
Majd szótlanul, gyors léptekkel kisiettem a boxból. Véres karral mentem végig a Paddock Club területén, de ez a legkevésbé sem érdekelt. Egyenesen visszamentem a hotelbe és magamra zártam az ajtót. Lefertőtlenítettem a sebemet, majd leültem a kanapéra. Csak bámultam ki a fejemből azon gondolkodva, hogy mi lesz a következménye annak, amit Mark fejéhez vágtam. Furcsa módon már nem féltettem annyira a karrieremet. Azonban a Sebbel való kapcsolatomat annál inkább. Ráébredtem, hogy nem tudnám elviselni ha őt elveszíteném. Ő az egyetlen, akit az elmúlt években igazán közel engedtem a szívemhez és ez nem csak holmi fellángolás. Szükségem van rá, mint a levegőre. Hiányzik az érintése, a csókja, a hihetetlen mosolya és az a tengerkék szempár, amely újra és újra megbabonáz. Ahányszor a szemébe nézek kellemes bizsergés fut végig az egész testemen. Gondolatmenetemből kopogás szakított ki. Amikor kinyitottam az ajtót, azt hittem csak álmodok, de rájöttem, hogy mégsem........

12 megjegyzés:

  1. Első komii ^^ Juuj. Végre Adrienn elmondta amit érez =) és persze Sebi megbocsájt neki *-* jaaj miért kell ilyen gonoszan abbahagyni? Remélem hamar jön a következő rész :D
    A Valenciai versenyről meg anynit, hogy cseppet sem volt unalmas :33 Sebi nyert(L) Mark csúnyán elbukott, de nem baj egyszer ő is nullázhat, csak baja ne essen snekinek =)
    S.

    VálaszTörlés
  2. Igen :)
    Hát...nem tudom :P
    Valószínű, hogy holnap hozom :D
    Az, hogy nullázott, az tényleg nem rossz, csak kár, hogy ez ilyen baleset árán történt meg!
    Senkinek nem kívánom azt az érzést, amit akkor érezhetett, mikor fejre állt az autója!

    VálaszTörlés
  3. Bocsi hogy most először..
    Már régóta olvasom a törieid és nagyon tetszenek
    Siess a kövivel

    A futamal kapcsoltban nagyon jó volt és örülök a rajt cél győzelemnek Sebi♥♥Markot kicsit sem sajnálom mert nem szerzett egy pontot sem de nem is baj a baleset viszont nagyon brutál volt..

    VálaszTörlés
  4. Semmi baj! =)
    Örülök, hogy tetszik!
    Én sem kedvelem Markot, de ez a baleset szerintem is nagyon horrorisztikus volt!

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Nagyon jó rész lett, remélem hamar jön a kövi. (:

    A futam pedig durva volt. Azt néztem a balesetnél, hogy magától kiszáll-e. De Sebi.<3 nyert. :D
    Puszi.

    VálaszTörlés
  6. szia!
    örülök h végre Adrienn beismerte h Sebi nélkül nem tud élni =D Mark meg egy ..... no comment.xD

    a futam jó volt. nagyon örültem h Basi nyert. =D Webbert meg nem sajnáltam. én nagyon utálom szal örültem neki.;) csak a Fernandot sajnáltam egyedül... és a németek is nyertek! hála istennek. =D

    alig várom a kövi részeket!
    puszii.ŁŁ. csillus.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    És igen, végre megvolt a vallomás! :D Itt az ideje, hogy végre újra együtt legyenek. Megérdemlik már :)) Amúgy tetszett Webber karaktere, mert egyáltalán nem szeretem és kb. ilyen nagy képűnek gondolom én is... :P

    A verseny pedig.... Annyira megérdemelte már Seb, hogy nyerjen! Végre egyszer neki volt szerencséje. :) Webber balesete nagyon durva volt. Először megijedtem, de onnastól, hogy kiszállt én csak örülni tudtam neki. :$

    Várom a kövit! :)) puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia Solya!
    Köszönöm =)
    Én is azt néztem :D
    Ijesztő volt, az biztos...
    Puszii.

    Szia Csillus!
    :D
    Igen, igen!
    Forma 1 és foci :D
    Dupláztak a németek! :P
    Igyekszem velük =)
    Puszi, Adrienn

    VálaszTörlés
  9. Szia Zsanc!
    Igen, igen! =)
    Ennek örülök! =)
    Én is valahogy így képzelem el =)
    De aztán kitudja, hogy milyen is valójában.... :P
    Szerintem is =)
    Jó volt újra a dobogó legfelső fokán látni! =)
    Én először csak meredten bámultam a képernyőt, hogy vajon rendbe van-e Mark! =)
    Aztán, mikor láttam, hogy jól van,akkor persze bennem is volt egy kis öröm :P
    De ilyen balesetet többet nem szeretnék látni...félelmetes...
    Puszi =)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    nagyon fúrja az oldalamat a kíváncsiság, hogy mi lesz kettejük között most, szóval siess a következővel!:)
    A futam nagyon izgalmas volt, nagyon örültem Sebnek, végre magáhoztért:) Webbert pedig sajnáltam, ezen a futamon kész szerencsétlenség volt az a csávó szerintem. Az végülis Sebnek jött jól h nullázott, mivel betudta őt hozni a vb tabellán. De még mindig a buzernyák nigró vezet... nemtudom, hogy te hogyvagy vele, de én nagyon nem szeretem. az egész McLaren csapatot utálom nemtudom, hogy miért...
    A Webber balesethez még annyit, hogy tegnap este gondolkodtam el rajta: mi lesz ha valaki halálos balesetet szenved? és tessék itt a horrorisztikus baleset, még az a szerencse, hogy nem lett komolyabb baja...
    puszi, F1fan

    VálaszTörlés
  11. Áhh. Alig bírok várni a következő részig. :) Siess. :DD
    Imádom a történeteidet. :D

    VálaszTörlés
  12. Szia F1fan!
    Egy-két óra és hozom is =)
    Hát....nekem nincs semmi bajom a McLaren csapattal és Hamiltonnal sem. =)
    Nekem sem a kedvenceim... =)
    Velük szemben semleges vagyok :D
    Igen, szerencsére! =)
    Puszi, Adrienn

    Szia!
    Ennek örülök! =)
    Igyekszem! :D

    VálaszTörlés