2010. június 18., péntek

41.rész

Sziasztok! =)
Remélem tetszeni fog az új rész! =) A kedvenceim közé tartozik! =) Szóval szeretném, ha írnátok nekem sok-sok véleményt! =)



Kedden fáradtan keltem ki az ágyból. Szokás szerint kopogásra ébredtem.
-Ezt nem hiszem el! - sétált be Bernie.
-Ezt már én sem! - forgattam a szemeimet.
-Miért nem szóltál?
-Mégis miről? - húztam fel a szemöldököm.
-Hogy a pilótákkal kavarsz!? - dobbantott a lábaival.
-Kavarok? Pilótákkal? Többel is? - vigyorogtam csábítóan.
-Olvasd! - vágta le a konyhapultra az újságot, közben pedig töltött magának kávét.
-Csak nyugodtan! - mondtam cinikusan és a kezembe vettem a magazint.
„Adrienn Stern nem éri be eggyel! A Forma 1 új üdvöskéje eddig két trófeát tudhat a magáénak. Információink szerint két pilótával is intim kapcsolatot ápol és, hogy kik ő? Nico Hülkenberg és Fernando Alonso! Bizony, és ha a tényeket nézzük: mindkét srácnak barátnője van, sőt Fernando házas! Ajaj Adrienn! Nem szép dolog boldog kapcsolatokat tönkretenni! Különben: még a Brunos ügy is napirenden van. Mi lesz ennek az ámokfutásnak a vége?”
A végén már nevetnem kellett. Hogy tudnak ennyi szarságot összehordani?
-Szerinted ez vicces? - ráncolta a homlokát Bernie.
-Naná! Ennyi őrültséget ritkán látni egy oldalon. - jelentettem ki egyszerűen.
-Szóval egyikük sem járt az ágyadban?
-Semmi közöd ahhoz, hogy ki járt az ágyamban, de megnyugtatlak: ők nem!
-Vagyis még igen?
-Hey......Ismered azt a szót, hogy magánélet?
-Nem! - jelentette ki fölényesen. - Egyébként a válaszodból ítélve járt.
-Csak ezért jöttél? - mutattam a cikkre és ezzel próbáltam terelni a témát.
-Ennyire nem örülsz a társaságomnak?
-Lássuk csak! - gondolkodtam el. - Kedd hajnal van, a szexuális életemben turkálsz, elém vágsz egy cikket, miszerint két pilótával is lezavartam egy gyors „légyott”-ot, és mindemellett megittad a kávémat is. - mutattam a kezében lévő bögrére. - Ja és van egy olyan érzésem, hogy nem csak az én bosszantásom miatt vagy itt, hanem hamarosan a nyakamba zúdítasz valami olyat, amiről én hallani sem akarok. Igazam van?
-Hát tényleg lenne még valami! - húzta be a nyakát.
-Ne kímélj! Rosszabb már nem lehet! - sóhajtottam színpadiasan.
-El kellene velem jönnöd egy vacsorára ma este.
-Tévedtem! Milyen vacsora? - húztam fel a szemöldököm kétkedőn.
-Egy nevet mondok! - majd tartott egy kis hatásszünetet. - Jenson Button.
-Mit akar? - néztem rá kíváncsian.
-Megismerni. - jelentette ki egyszerűen.
-Rosszul kezdődik.
-Ne legyél ilyen ellenszenves! - rivallt rám.
-Nem vagyok az! De miért van olyan érzésem, hogy a megismerkedésen kívül van még valami a tarsolyodban?
-Na, de Adrienn! - dadogta.
-Ennek véletlenül sincs köze ahhoz, hogy ő a tavalyi világbajnok és, hogy a barátnőjével nincsenek valami jóban? - tettettem a meglepődöttet.
-Este 8 órakor a hotel bejáratánál! - jelentette ki és elindult kifelé.
-De.... - kezdtem volna.
-Nincs de! Ez főnöki utasítás volt! - fordult hátra, majd elhagyta a szobát.
Csak tátogni tudtam. Eddig még soha nem parancsolt rám ilyen hangnemben. De ha őszinte akarok lenni, már számítottam rá. Nehéz eset vagyok. Eddig egész nyugodtan tűrte a hibáimat és egy vacsorába nem fogok belehalni. Végül is lehet, hogy Jenson tök jó fej. Bár erre nem fogadnék............
Úgy döntöttem, hogy egy kicsit még neki látok dolgozni. Elintéztem pár telefont a Kínai Nagydíjjal kapcsolatban, majd még átnéztem néhány szerződést. Mondanom sem kell, mindezekkel az egész napom elment és mikor észbe kaptam már 6 óra volt. Gyorsan neki láttam készülődni. Letusoltam, fogat mostam, kivasaltam a hajam és feltettem egy halványabb sminket. A ruha választással viszont már gondba voltam. Végül hosszas keresgélés után egy térdig érő halványkék ruha mellett döntöttem. Mire kész lettem már pont 8 óra volt. Remek! Nőiesen késni fogok. Felkaptam a táskám és indultam is. Mikor a hotel bejáratához értem, már ott állt Bernie, Jenson és egy harmadik személy.
-Na végre, hogy ideértél! - jegyezte meg gúnyosan a főnököm.
-Egy kis késés hölgyeknél megengedett. - kelt a védelmemre Jenson, amin nagyon meglepődtem.
-Jó estét! - fordult felém az ismeretlen. - Jason Klötz vagyok!
Hirtelen ledermedtem. Amikor kimondta a nevét, bennem ragadt a lélegzet. Nem akartam elhinni, hogy ez ismét megtörténik...

3 megjegyzés:

  1. Fuhh,de nagyon zsír rész lett!
    Imádom! ^^
    Siess a kövivel! =)
    Remélem elaő komi *.*

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Imádom a történetedet. Annyira szuper!!!
    remélem minél előbb lesz folytatás. Csak így továbbXD

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszönöm =)
    Már fent is van az új rész :D

    VálaszTörlés